Programma management ondersteuner (PMO) | Utrecht

Programma management ondersteuner (PMO) | Utrecht

  • Publicatie datum:10 april 2019
  • Aantal keer bekeken 228
0 Reacties
  • Opleidingsniveau HBO
    Ervaringsniveau Junior, Medior, Senior
    Aantal uur per week 33 tot 40 uur
  • Start datum 14-04-2019
    Eind datum 31-12-2019
    Branche ervaring Financiele dienstverlening
  • Soort contract ZZP, Detachering, Tijdelijk projectcontract (payroll)
Opdracht omschrijving

Als zelfstandig PMO’er gaat de kandidaat autonoom invulling geven aan de succesvolle begeleiding van programmamedewerkers. De kandidaat bepaalt zelf hoe hij dit gaat doen, zolang het resultaat aan de verwachting van de opdrachtgever en programmamedewerkers voldoet. Kandidaat overlegt naar eigen inzicht met collega’s en opdrachtgever. 

Omschrijving van de opdracht en resultaten 
De PMO’er is sparringpartner van programma manager en de global implementatiemanager, biedt begeleiding aan de programmaorganisatie door middel van organisatorische en adviserende werkzaamheden en zal bijspringen op plekken waar de pieken in het programma ontstaan. 
•    Je bewaakt de voortgang van alle activiteiten noodzakelijk om de voortgang van het programma te verzekeren en zet actie- besluitenlijsten acties uit; 
•    Je verzorgt van de voortgangs- / maandrapportages; 
•    Je verzorgt de communicatie richting teamleden, stakeholders (vooral het MT WRR en de Managing Board van de bank) en externe contactpersonen; 
•    Je ontwikkelt standaarden, templates en procesbeschrijvingen; 
•    Je bent verantwoordelijk voor de (financiële) administratie; 
•    Je zet projectsites op; 
•    Je bent verantwoordelijk voor resourcemanagement; 
•    Je bent verantwoordelijk voor administratie omtrent gemaakte reizen; 
•    Je adviseert tijdens dit programma het PMT op verbetersuggesties om de operationele processen geraakt door dit programma positief te beïnvloeden 

De PMO is verantwoordelijk voor het zelfstandig indelen van eigen werkzaamheden en van de prioritering daarvan. De PMO’er kan werkzaamheden thuis of op rabo locatie uitvoeren. Van de kandidaat wordt grote flexibiliteit en kennis van Rabobank verwacht om snel te kunnen schakelen. 

Duur van de opdracht 

Het programma Client Onboarding bevindt zich inmiddels in de derde fase, waarbij wordt toegewerkt naar het uiteindelijk overdragen van de systemen in de lijnorganisatie (BAU). 
De verwachting is dat het programma tot eind september (eind Q3-2019) doorloopt. 
Inzet: 36 uur poer week.

We zijn op zoek naar een ervaren PMO’er, bij voorkeur met (rabo) bank ervaring die op korte termijn beschikbaar is.