PMO’er/Medewerker Communicatie/Back Office #KRTZ

Opdracht informatie

Gepubliceerd op 28 maart 2018
Reageren tot 13 november 8000
Bekeken Zichtbaar voor PRO
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Nederland
Start datum 9 april 2018
Eind datum 1 september 2018
Opleidingsniveau MBO, HBO
Ervaringsniveau Medior
Branche Overheid
Verlenging Onbekend

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Omschrijving project waarbinnen de medewerker te werk wordt gesteld:
Je maakt onderdeel uit van de Back-Office van de afdeling International. International heeft als missie de kennis en ervaring van de Nederlandse organisatie ter beschikking te stellen aan landen waar de systemen in ontwikkeling zijn. Zij levert daarmee ook een bijdrage aan de kennisontwikkeling binnen de Nederlandse organisatie, door het uitvoeren van internationale kennisprojecten. Op het gebied van acquisitie, projectuitvoering en internationale samenwerking heeft International contact en advies op het hoogste (internationale) bestuurlijk/ambtelijk niveau. De ontwikkeling en uitvoering van het internationale acquisitie- en marketingbeleid zijn in handen van International. Veel internationale projecten worden uitgevoerd door structurele of incidentele samenwerkingsverbanden.

Omschrijving taken uit te voeren door medewerker:
Als Medewerker Internationale Communicatie ben je voor veel mensen binnen en buiten de organisatie het eerste aanspreekpunt voor internationale aangelegenheden. Je bent verantwoordelijk voor het ondersteunen en begeleiden van de medewerkers en opdrachtgevers en partners in onze projecten. Daarnaast zorg je voor goed (internationaal) relatiebeheer en voor de operationele en redactionele aspecten van de procedures binnen International.

Je dagelijkse werkzaamheden hebben betrekking op de (financiële) administratie van International, het boeken en plannen van reizen organisatie breed en het verzorgen van (internationale) communicatie. Je neemt ook de organisatie op je van buitenlandse bezoekers en delegaties.

De competenties die bij de functie horen zijn: Lerend vermogen, kwaliteit gerichtheid, resultaatgerichtheid, samenwerkingsvermogen, klantgerichtheid, onafhankelijkheid en communicatief vermogen.

Je bent zorgvuldig in aanpak en administratief onderlegd. Je hebt ervaring met het boeken en plannen van internationale reizen (bij voorkeur in de reiswereld) en ervaring met redactioneel werk en het gebruik van sociale media. Je hebt kennis van kadastrale organisatie en redelijke kennis omtrent inhoudelijke werkzaamheden. Je bent inderdaad een ware duizendpoot met de motivatie altijd goed werk af te leveren.

Je hebt feeling voor omgang met externe / buitenlandse contacten / klanten. Je hebt goede communicatieve vaardigheden en beheerst Nederlands, Engels en bij voorkeur een tweede vreemde taal.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Apeldoorn    Uiterste reactiedatum: 25 sep 2020    Expertise: Cyber security consultant, Security officer, Overig (ICT - Security)
Locatie: Apeldoorn    Uiterste reactiedatum: 23 sep 2020    Expertise: Projectcontroller
Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 21 sep 2020    Expertise: Teamleider, Overig (Management & Consulting)
Locatie: Rotterdam    Uiterste reactiedatum: 28 sep 2020    Expertise: Recruiter

Onze partners