PMO Medior – Cybersecurity #KRTZ1526035

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 18 december 2019
Reageren tot 21 december 2019
Bekeken Zichtbaar voor PRO
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Amsterdam
Start datum Zo snel mogelijk
Aantal uur 32 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau HBO, WO
ZZP tarief € 56 per uur
Salaris €4.000 - 4.500 €3.500 - 4.000 per maand
Branche Techniek | Engineering, Logistiek | Vervoer
Verlenging Ja

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

PMO Medior – Cybersecurity programma

Doel van de functie:
Jij als allround Projectmanagement Officer (PMO) ondersteunt het cybersecurity programma. Je ondersteunt zowel het programma management als meerdere projectmanagers bij de bewaking, samenhang, documentatie, communicatie en rapportages van projecten.

Context en kaders:
Het Cybersecurity programma is verantwoordelijk voor het realiseren van de cyber security roadmap van Schiphol. Hiervoor is een meerjarige programma organisatie bestaande uit verschillende projecten. Het programma loopt enkele jaren en heeft een ingerichte programma governance, way of working incl. PMO way of working. Binnen het programma wordt zowel volgens Prince2 (vertaald naar een eigen Schiphol Group methodiek) als Agile gewerkt.

Omgeving:
Dynamische, bedrijfsgevoelige/ vertrouwelijke omgeving met verschillende stakeholders van zowel de IT afdeling als de verschillende business units van Schiphol. Je werkt samen met overige afdelingen: Inkoopafdeling, Inhuur, Control (Finance), Portfolio Management, etc.
 

Voldoe je aan de volgende eisen?:
De inzet start vanaf 6 januari 2020 voor 4 dagen per week (32 uur per week), van ma t/m do en loopt tot eind 2020.

Je beheerst het PMO vak in de volle breedte en weet wat er nodig is om vanuit jouw rol te ondersteunen bij de realisatie van project resultaten.

Jij bent in staat het volgende neer te zetten:
• Initiëren en bewaken van (externe) inhuur t.b.v. de projecten;
• Het ondersteunen en coördineren van de Program Board voorbereiding en waar nodig de Project Board voorbereiding;
• Verantwoordelijk voor de bewaking, samenhang, documentatie en rapportage van projecten;
• Opstellen van periodieke management- en voortgangsrapportages (planning en financiën);
• Opstellen en bijhouden van financiële rapportages en budgetbewaking op projectniveau;
• Het plannen van meetings, workshops en andere bijeenkomsten incl. het regelen van de faciliteiten zoals de vergaderzalen;
• Registreren en opstellen van actielijsten, issue logs, risicoanalyses, besluiten en overige wijzigingen;
• Bewaken van kwaliteitsaspecten en zorgdragen voor de projectuitvoering volgens standaarden en procedures;
• Verzorgen en verbeteren van communicatie naar programma- en projectleden en overige stakeholders;
• Opzetten, beheren en bewaken van projectdossiers.

Gevraagde competenties:
 Je werkt nauwkeurig, efficiënt en zeer gestructureerd;
 Je bent proactief neemt eigenaarschap;
 Je vindt het niet erg om administratieve en operationele taken uit te voeren;
 Je bent nieuwsgierig, leergierig en staat open voor nieuwe ontwikkelingen;
 Je denkt vanuit kansen en mogelijkheden;
 Je kunt diverse communicatie stijlen toepassen;
 Je kunt je schriftelijk uitstekend uitdrukken in zowel het Nederlands als Engels.
 Je bent een teamspeler, tactvol, prettig in de omgang en stressbestendig.

Gevraagde kennis/opleiding/ervaring/certificaten:
 HBO werk- en denkniveau;
 Minimaal 3 jaar relevante ervaring in werken binnen IT project / programma organisaties in een PMO-team;
 Prince 2 Foundation;
 Agile/Scrum.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten


Onze partners