Interim Migratiecoordinator

This job has been Expired

Interim Migratiecoordinator

  • Publicatie datum:7 februari 2018
  • Aantal keer bekeken 555
0 Reacties
  • Opleidingsniveau HBO
    Ervaringsniveau Medior, Senior
    Aantal uur per week 33 tot 40 uur
  • Start datum 14 February 2018
    Eind datum 13 May 2018
    Branche ervaring Overheid
Den haag
Opdracht omschrijving

Opdracht
De migratiecoördinator legt verantwoording af aan de Business Project Manager
• Is verantwoordelijk voor de actielijst van de Business Project Manager.
• Indelingen en actualiseren van migratie-eenheden
• Bewaken van hardware bestellingen
• Organiseert benodigde gebruikersondersteuning
• Opstellen deelmigratieplannen voor bijzondere doelgroepen zoals medewerkers met een ARBO indicatie, speciale bedrijfsvoeringapplicaties, bijzonder randapparatuur en bijzondere werkomstandigheden
• Opstellen van uitrol planningen
• Bewaken van bevindingen uit pilots en afstemmen met de organisatie.
• Uitvoeren van de migratie van medewerkers en werkplekken i.s.m. uitrolcoördinator

Achtergrond opdracht

De nieuwe Cloudwerkplek is gebaseerd op en citirx omgeving en bevat Windows 10, Office 2016, Skype for Business, Sharepoint (Onedrive) en voorziet in het koppelen van mobiele apparaten. De migratie naar de nieuwe Cloudwerkplek vindt plaats onder de regie van de Business Project Manager die daarbij ondersteund wordt door een migratie coördinator.
Eisen
– Minimaal HBO werk- en denkniveau
– Aantoonbare ervaring met het leiden van IT-infrastructuur projecten (migraties) / 4 jaar
– Aantoonbare ervaring met werkplek migraties / 2 jaar

Opleiding/Certificaat
– PRINCE 2 Foundation

Competenties
– Uitstekende mondelinge en schriftelijke communicatieve vaardigheden
– Besluitvaardig, toont initiatief en kan een aanjaagfunctie vervullen

Wensen
– Ervaring met raakvlakken en afstemming tussen infrastructuur en applicatieontwikkeling
– Technische kennis van IT-infrastructuren (Cloud)
– Ervaring opgedaan in een grote overheidsorganisatie