Medior Service Manager CM (ITIL expert niveau) #KRTZ

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 23 februari 2018
Reageren tot 28 februari 2018
Bekeken Zichtbaar voor PRO
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Nederland
Start datum 12 maart 2018
Eind datum 31 augustus 2018
Opleidingsniveau Universitair | WO
Ervaringsniveau Medior
Branche Overheid
Verlenging Onbekend

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

De organisatie is voor het team Applicatiebeschikbaarheid op zoek naar een Medior Service Manager met als rol Capaciteitsmanager bij ICT Services. 

De twee belangrijkste onderdelen voor de opdracht zijn het verder realiseren van de verbetering op de utilisatiegraad en het ondersteunen bij de verdere ontwikkeling en implementatie van integraal capaciteitsmanagement. 

ICT Services – Team Applicatiebeschikbaarheid 

Het team Applicatiebeschikbaarheid maakt onderdeel uit van de afdeling ICT Services. ICT Services is verantwoordelijk voor het technisch beheer van het applicatielandschap. De aansturing van de technisch beheerprocessen (het service management) vindt plaats vanuit team Applicatiebeschikbaarheid. Hiervoor wordt gebruik gemaakt van de ITIL v3 principes. 

Hoofddoelstelling van ICT Services is onder meer het maximaliseren van de stabiliteit, beschikbaarheid en veiligheid van het applicatielandschap. Als medior service manager met als rol capaciteitsmanager ga jij een belangrijke bijdrage leveren aan deze hoofddoelstelling. Er wordt nauw samengewerkt met de andere service management processen zoals continuity management en availability management. Ook ketenmonitoring is een belangrijk instrument dat hierbij ingezet wordt. Deze zaken vallen allemaal onder aansturing van het team Applicatiebeschikbaarheid. 

De ideale kandidaat 

De ideale kandidaat is ervaren adviseur op het snijvlak van bedrijfsvoering en IT die rekening houdt met veranderende omstandigheden en specifieke behoeften van stakeholders. Hij heeft veel ervaring in het plannen en coördineren van verandertrajecten en stuurt daarbij op tijd, geld en kwaliteit. Daarbij aantoonbaar in staat om adviezen op directie en/of CIO niveau te kunnen geven. 

Opdracht/Functieprofiel 
• Afgeronde WO-opleiding
• Minimaal ITIL Expert Certificering of minstens 4 jaar aantoonbare werkervaring op ITIL Expert niveau in de afgelopen 7 jaar. 
• Minimaal 2 jaar werkervaring met ITIL procesmanagement binnen een ICT Infrastructuur afdeling in de afgelopen 4 jaar. 
• Minimaal 1 aantoonbare soortgelijke opdracht met advies op directie niveau in de afgelopen 2 jaar. 
• Minimaal 1 jaar aantoonbare ervaring met het inrichten van een capaciteitsmanagementproces in de afgelopen 4 jaar. 

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Amsterdam    Uiterste reactiedatum: 1 dec 2020    Expertise: UX designer, Overig (Design & Multimedia)
Locatie: Veenendaal    Uiterste reactiedatum: 2 dec 2020    Expertise: BI consultant, Overig (ICT - Data & Analyse)
Locatie: Veenendaal    Uiterste reactiedatum: 2 dec 2020    Expertise: Implementatie consultant, Overig (ICT - Projectmanagement), Consultant, Overig (ICT - Algemeen & Changemanagement), Overig (Management & Consulting)
Locatie: Veenendaal    Uiterste reactiedatum: 2 dec 2020    Expertise: Projectmanager ICT, Overig (ICT - Projectmanagement)

Onze partners