Medior/Senior Project Manager/Coördinator Dynamics #KRTZ1219104

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 16 november 2022
Reageren tot 31 december 2022
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Amsterdam
Start datum 16 november 2022
Aantal uur 24 uur, 40 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Detacheringscontract
Branche ICT
Verlenging Nee

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

 

ZZP en/of Detacheren | Schiphol | 24-40 uur

Ben jij een Project Manager/Coördinator die zijn hand niet omdraait voor een change ten gevolge van een ERP implementatie? Lees dan verder en kom meer te weten over deze uitdaging.

In de regio van Schiphol is onze klant bezig met het opzetten van een nieuwe dienst in de B2B sector. De initiatiefnemers hebben ervaring met vers goed en deze af te leveren bij de klant zelf op bestelling. Zoals in iedere organisatie zal dit gestructureerd moeten gebeuren daarvoor is een tool geselecteerd die geïmplementeerd moet worden in de “Business”. Hiermee zijn logistieke processen van toepassing die worden begeleid door het pakket MS Dynamics Business Central.

De functie
De implementatie wordt from scratch gedaan. Er is dus geen sprake van een migratie. Wel heeft de organisatie de processen in kaart gebracht en de verschillende soorten data beschikbaar die door MS Dynamics Business Central behandeld moeten worden. Er is sprake van vers goed welke op tijd bji de klanten afgeleverd moet worden. Tijd in dit geval is een zeer belangrijke factor in verband met de beperkte houdbaarheid van de goederen.

Jouw profiel
We zoeken een project manager/coördinator die ervaring heeft met het implementeren van een ERP systeem bij voorkeur van MS Dynamics Business Central. Natuurlijk is een voordeel als je ook weet van logistieke processen en beperkt houdbaar goed. Je werkt aan de hand van een bestaand procedure van processen want daar is reeds veel ervaring mee bij een zusterbedrijf wat al jaren lang succesvol is in een soortgelijke business.

Beschikbaarheid
In het begin zou je on-site moeten zijn om het project goed te leren kennen. We spreken dan over 24 uur bij aanvang in overleg in te vullen. Later is hybride werken mogelijk en zal ook opgeschaald kunnen worden indien nodig naar Full Time. De duur van de implementatie zal minimaal 6 maanden zijn met optie op verlengen.

Tarief is marktconform vanaf € 90,- afhankelijk van ervaring en expertise.

 

Aan te leveren gegevens:
• CV in Word formaat (Max 5 pagina’s, Nederlandstalig, zonder macro’s)
• Recente foto (mag vakantiefoto zijn)
• Korte Motivatie, 20 zinnen must!
• Eventuele vakanties en geplande interviews
• Beschikbaarheid/opzegtermijn
• Tariefindicatie

 

 

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Hoorn    Uiterste reactiedatum: 27 jan 2025    Expertise: HRM adviseur, HRM business partner, Overig (HRM)
Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 14 jan 2025    Expertise: Content specialist, Eindredacteur, Journalist, Overig (Communicatie), Content creator, Overig (Webredactie)
Locatie: Hilversum    Uiterste reactiedatum: 15 jan 2025    Expertise: Data engineer, Overig (ICT - Data & Analyse)
Locatie: Den Haag    Uiterste reactiedatum: 15 jan 2025    Expertise: Teamleider, Management (ICT Algemeen & Change management), Management (ICT Support), Overig (ICT Support & Ondersteuning), Overig (ICT - Algemeen & Changemanagement), Overig (Management & Consulting)

Onze partners