Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)
ICT - Support & Ondersteuning > Servicedesk medewerker
Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.
Opdracht omschrijving
Naam hoofdstandplaats: Utrecht
Extra standplaats(en): Landelijk
Toelichting extra standplaats: Werkzaamheden binnen een straal van 2 uur autorijden rondom hoofdstandplaats.
Opdrachtbeschrijving
Jij zet eindgebruikers centraal. Je bent zelfstandig, initiatiefrijk, flexibel, analytisch en een echte teamplayer! De organisatie streeft naar een optimale dienstverlening aan haar klanten. Waarbij meldingen binnen SLA worden afgehandeld. Vanwege extra werkaanbod is onze opdrachtgever op zoek naar een ambulante on-site support medewerker met als uitvalsbasis Utrecht en flexibel inzetbaar binnen een straal van maximaal 2 uur autorijden. Je bent samen met je collega’s verantwoordelijk voor een zo goed mogelijke ondersteuning van de eindgebruikers op verschillende locaties. Daarbij gaat het om werkplekbeheer waaronder ook de ondersteuning op mobiele apparaten valt. Afhankelijk van je opdracht verwerk je meldingen die in TOPdesk worden geregistreerd. Het kan voorkomen dat een dag bestaat uit het oplossen van dringende incidenten (LAN/WAN), het werken als ICT servicebalie medewerker en het op de hoogte houden van de eindgebruiker. Daarnaast hou je je bezig met onder andere het verhuizen van werkplekken, het beantwoorden van gebruikersvragen of het geven van instructies aan eindgebruikers. Ook voer je diverse projectwerkzaamheden uit. Incidenteel wordt gevraagd over te werken. Kortom, de ambulante on-site support medewerker is een veelzijdige en flexibele werknemer die meerdere taken voor zijn rekening neemt.
Eisen
– ITIL Foundation/ITIL Foundation
– Minimaal MBO ICT niveau 3 of vergelijkbaar
– Rijbewijs B
– Servicemanagement
– 1e Lijns Gebruikersondersteuning
– On Site Support ervaring (relevant én recent) in grote, complexe beheer-/klantomgeving / 2 jaar ervaring
– Ervaring met het zelfstandig draaien van ICT balie op klantvestigingen / 2 jaar ervaring
– Kennis en ervaring met Windows 10, Office 365, Citrix XenDesktop en TOPdesk / 2 jaar ervaring
– Gedegen kennis van mobiele devices (smartphones, tablets) en beheer hiervan. Basiskennis van netwerken (LAN/WAN)
– Gewend om feedback te geven en vragen aan collega's.
Competenties
– Analytisch, klantgericht, betrouwbaar, zelfstandig en teamplayer, verantwoordelijkheidsgevoel, nauwkeurig, kritisch.