Medewerker Servicedesk ICT (3fte)

Medewerker Servicedesk ICT (3fte)

  • Publicatie datum:23 november 2018
  • Aantal keer bekeken 27
0 Reacties
  • Start datum 03-12-2018
    Eind datum 30-03-2019
Assen
Opdracht omschrijving

Opdracht-/functiebeschrijving
 

  • Fungeren als aanspreekpunt voor de eindgebruiker en bieden van ondersteuning. Indien mogelijk de call direct op lossen.
  • Registreren van binnenkomende meldingen (via de mail) in de servicemanagement tool TOPdesk
  • Inregelen en uitgeven van tokens tbv telewerkfaciliteiten voor eindgebruikers
  • Toekennen van rechten op mappen en distributielijsten via tooling
  • Aanmaken gebruikersaccounts via tooling
  • Analyseren van meldingen om eventuele problemen te detecteren en signaleren
  • Routeren van meldingen naar andere behandelaarsgroepen waar nodig
  • Voortgangsbewaking van openstaande meldingenInformeren van eindgebruikers over de status van de openstaande melding
  • Verstrekken van informatie over procedures voor aanvragen en gebruik van ICT middelen
  • Controleren op mandaathouder van binnenkomende aanvragen

 
Achtergrond

 Als medewerker binnen het team Servicedesk van de divisie Werkplekomgevingen ben je samen met je collega’s verantwoordelijk voor de dagelijkse ICT dienstverlening voor diverse opdrachtgevers binnen de organisatie. Op dit moment beslaat de te bedienen gebruikersorganisatie uit ca. 12.000 medewerkers.
 
Eisen

  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift
  • Maximale reistijd 1 uur
  • Flexibel
  • Analytisch
  • Zorgvuldig
  • Zelfstandig
  • Klantgericht
  • Sociale en communicatieve vaardigheden
  • TOPdesk ervaring
  • Cloud omgeving ervaring 
  • Citrix receiver, gebruik van citrix applicatiesErvaring (skilled) servicedesk werkzaamheden