Medewerker Personeelsadministratie (tijdelijk) #KRTZ6604570

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 24 maart 2023
Reageren tot 29 maart 2023
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Roermond
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 31 december 2023
Aantal uur 24 uur
Soort contract Payroll contract
Opleidingsniveau MBO
Salaris €2.500 - 3.000 €2.000 - 2.500 Marktconform per maand
Branche Overheid

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Wij zijn op zoek naar een Medewerker Personeelsadministratie

Werkzaamheden zijn onder andere:

  • Bewaken en coördineren werkvoorraad;
  • Beantwoorden vragen en mails;
  • Controleert aangeleverde personeelsgegevens op juistheid en volledigheid en muteert deze in het personeelssysteem;
  • Verzorgt de bijbehorende correspondentie;
  • Initieert en bewaakt het in- en uitstroomproces van (tijdelijke) medewerkers conform checklist;
  • Verleent in voorkomende gevallen assistentie bij het beheer van de geautomatiseerde systemen, te weten het personeelsinformatie- en salarissysteem, de HR portal en het tijdregistratiesysteem;
  • Bewerkt gegevens uit de personeelsadministratie tot management overzichten;
  • Handelt rechtspositionele besluiten in het kader van het dienstverband administratief af;
  • Verzorgt in voorkomende gevallen de ziekteverzuimadministratie, contacten met betrokkenen, het doorgeven/beheren van gegevens van de bedrijfsgezondheidsdienst en het bewaken van de wettelijke termijnen.

 

FUNCTIE EISEN/ -WENSEN:

Jij kunt het verschil maken als Medewerker personeelsadministratie als je het volgende meebrengt:

  • Kennis van de relevante delen van de rechtspositionele en arbeidsvoorwaardelijke wet- en regelgeving;
  • Kennis van de geldende (administratieve) regels en voorschriften inzake de personeelsadministratie;
  • Vaktechnische kennis van applicaties;
  • Je dient minimaal 3 jaar relevante werkervaring te hebben in een soortgelijke rol;
  • Naast operationele werkzaamheden zal de kandidaat fungeren als 1e aanspreekpunt op de afdeling. Je dient hier voldoende ervaring voor te hebben. Je dient expliciet coördinerende ervaring te hebben. Graag toelichten in de motivatie.

Overige:

  • Hybride werken is van toepassing (in goed overleg is er qua verdeling veel mogelijk. Houdt als richtlijn aan, minimaal 1 dag per week op kantoor).

Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie.

Geef ook in je CV het volgende aan:

Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Salarisindicatie.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Den Haag    Uiterste reactiedatum: 29 apr 2024    Expertise: HRM adviseur
Locatie: Arnhem    Uiterste reactiedatum: 19 mei 2024    Expertise: Bestuurssecetaresse, Secretaresse, Personal assistant, Managementassistent
Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 5 mei 2024    Expertise: Project secretaris, Bestuurssecetaresse, Programmamanagement ondersteuner, Projectmanagement ondersteuner, Secretaresse, Projectmedewerker, Overig (Projectmanagement), Overig (Project management Ondersteuning), Managementassistent, Overig (Secretarieel)
Locatie: Den Bosch    Uiterste reactiedatum: 25 apr 2024    Expertise: Overig (Administratief)

Onze partners