Medewerker Klantcontactcentrum (4fte)

This job has been Expired

Medewerker Klantcontactcentrum (4fte)

  • Publicatie datum:12 december 2018
  • Aantal keer bekeken 529
0 Reacties
  • Start datum 14-01-2019
    Eind datum 31-12-2019
Opdracht omschrijving

Voor onze opdrachtgever zijn we op zoek naar 4 medewerkers Klantencentrum.

Het klantencentrum
In totaal werken er ruim 190 medewerkers in het klantencentrum in een mengeling van vaste medewerkers en uitzendkrachten. Binnen alle afdelingen staat klanttevredenheid op nummer 1.

• Klantenservice
Medewerkers van de klantenservice informeren op een integere en klantvriendelijke manier de leden. Zij doen dit conform (interne) richtlijnen en wettelijke eisen. Leden worden geholpen via telefoon, e-mail en chat. De klantenservice is op werkdagen bereikbaar van 08:00 tot 20:00.

• Nabestaandendesk
Medewerkers van de NabestaandenDesk staan de nabestaanden te woord en staan in contact met de uitvaartverzorgers en uitvaartcentra. De NabestaandenDesk is 24 uur per dag telefonisch bereikbaar. Op ons kantoor in Eindhoven verzorgen wij dit contact tussen 07.30 en 22.30 uur.

• Backoffice
Medewerker van de Backoffice regelen alles achter de schermen met betrekking tot het afhandelen van klantverzoeken, -vragen, klachten en claims waarvoor specialistische kennis nodig is.

• Medische Acceptatie
Medewerkers van de afdeling Medische Acceptatie beoordelen de aanvragen en claims met betrekking tot de verzekeringen en verzekerden. Zij nemen bijvoorbeeld gezondheidsverklaringen in behandeling.

• De VoorelkaarDesk
Medewerkers van de VoorelkaarDesk helpen onze leden met vragen over onder andere testamenten, schenkingen, voogdij, samenlevingscontracten en mantelzorgvraagstukken. Daarnaast helpen zij bij juridische zaken. Als onze leden geholpen zijn door de VoorelkaarDesk en zaken wensen vast te leggen, kunnen zij terecht bij de NotarisService.

Per 14 januari start er een training. Voor de eerste twee weken hiervan wordt een fulltime

Eisen
– In bezit van WFT Basis-diploma (uiterlijk per 14-01-2019)
– Affiniteit met financiële dienstverlening
– Ervaring met (telefonisch) klantcontact
– Empathisch en stressbestendig
– Flexibel, analytisch en klantgericht
– Beschikbaar min. 24 uur p/w
– Tijdens pieken ingeroosterd op max. beschikbaarheid
– 2 avonden (tot 20:00 uur) p/w beschikbaar, min. 1 daarvan ingeroosterd. Voorkeur voor wo- en vr-avond.
– Dagdiensten bij voorkeur op ma-di-wo