Medewerker Informatiedienstverlening DIV | KROOTZ Interim & ZZP

Medewerker Informatiedienstverlening DIV #KRTZ

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 11 december 2018
Reageren tot 1 januari 1970
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Nederland
Verlenging Onbekend

Opdracht omschrijving

Team IDV
Onze ambities richten zich onder meer op de (kwaliteit van) de dienstverlening aan inwoners, ondernemers en onze collega’s. Uitgangspunt daarvoor is onze visie op dienstverlening. Daaruit zijn ons informatiebeleid en onze digitaliseringsvisie voortgekomen, voor jouw werk heel belangrijk. Op dit moment zijn wij bezig met de overgang van analoog naar digitaal zaakgericht werken. Een verandering die gevolgen heeft voor de manier van werken van al onze collega’s, en in het bijzonder voor de collega’s van het team IDV.
Opdracht
Als medewerker IDV werk je mee aan de registratie en archivering van inkomende, interne en externe documenten in ons DMS van Decos (JOIN). Uiteraard gebeurt dit zaakgericht. Het registreren bestaat uit het scannen van documenten, het doen van kwaliteitscontroles op de scans en het koppelen van de juiste registraties aan de juiste zaaktypes. Het archiveren van zaken/documenten gebeurt voorlopig nog in een hybride situatie. Binnenkort zal de archivering volledig digitaal gaan. Daarnaast ben je ook bezig met het uitdragen van het zaakgericht werken binnen de gemeente en het eerstelijns ondersteunen van gebruikers.
Wat breng je daarvoor mee
Je opleidingsniveau is MBO+. Je kunt dan denken aan SOD1 of een andere opleiding op het gebied van informatiemanagement/informatiebeheer. Daarnaast heb je kennis van de Archiefwet, selectielijsten/stukkenlijsten en DSP (Documentair Structuurplan). Je hebt enkele jaren ervaring met digitaal en zaakgericht werken, bij voorkeur binnen een gemeente. Kennis en ervaring met het werken met Decos is een sterke pré. Daarnaast beschik je over goed communicatieve vaardigheden en ben je gewend om je in een hectische omgeving staande te houden.
Eisen
1. SOD1 of een andere opleiding op het gebied van informatiemanagement/informatiebeheer;
2. Aantoonbare kennis van- of werkervaring met de Archiefwet, selectielijsten/stukkenlijsten DSP (Documentair Structuurplan) in de afgelopen 5 jaar;
3. Aantoonbare werkervaring met digitaal- en zaakgericht werken bij een gemeentelijk instelling in de afgelopen 5 jaar;
4. Uiterlijk beschikbaar per 21 januari 2019
Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Rotterdam    Uiterste reactiedatum: 23 sep 2021    Expertise: Recruiter
Locatie: Den Bosch    Uiterste reactiedatum: 23 sep 2021    Expertise: Recruiter
Locatie: Leeuwarden    Uiterste reactiedatum: 22 sep 2021    Expertise: HRM adviseur
Locatie: Lelystad    Uiterste reactiedatum: 21 sep 2021    Expertise: Secretaresse, Overig (Secretarieel)

Onze partners