Medewerker ICT Servicedesk #KRTZ2446241 | KROOTZ Interim & ZZP

Medewerker ICT Servicedesk #KRTZ2446241

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 10 december 2020
Reageren tot 30 december 2020
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Amersfoort
Start datum Zo snel mogelijk
Aantal uur 36 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau MBO
Branche Overheid, Gemeente

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Als medewerker servicedesk ben je het aanspreekpunt voor collega’s bij vragen over de tablet, PC, smartphone, bedrijfsapplicaties en/of ondersteunende software zoals Office. Jouw ervaring zorgt ervoor dat je de stabiele factor bent, terwijl je ervoor zorgt dat problemen, storingen en andere incidenten zo snel mogelijk worden opgelost. Je coördineert, registreert en classificeert meldingen en kijkt altijd eerst of je zelf voor een oplossing kunt zorgen. Je vindt het leuk om bij een verstoring mee te puzzelen om de oplossing snel boven water te krijgen. Kom je er niet uit? Dan betrek je collega’s van het team Realisatie en Beheer (R&B) of van een ander team van IT Dienstverlening en Advies (ITDA). Jij maakt het team beter en het team maakt jou beter. De afdeling ITDA werkt nauw samen met andere interne dienstverlenende afdelingen en kijkt dus verder dan het eigen vakgebied.

 

    Eisen waaraan je moet voldoen

    Je hebt minimaal een Mbo-opleiding op niveau 4 in een relevante IT richting. Je hebt passie voor dienstverlening, want daar ligt bij deze functie het zwaartepunt, en bent communicatief vaardig. Enkele jaren werkervaring op een IT-servicedesk is een vereiste en een flinke dosis verantwoordelijkheidsgevoel met een scherp oog voor waar het werk ligt maakt van jou een potentiele kandidaat. Een grote klus op je bord? Je stroopt je mouwen op en zet je schouders eronder, doorziet problemen snel en bent goed in staat om de juiste oplossing over te brengen aan anderen. Daarnaast denk je ook mee over veranderingen en verbeteringen van de dienstverlening. 

    Omdat we in dagroosterdiensten werken, zijn flexibiliteit en een collegiale houding een vereiste. Collega's kunnen altijd bij je terecht voor advies. Ben je bovendien Microsoft MCSA gecertificeerd en heb je kennis en ervaring met ITSM Clientèle en mobiele platforms (met name Windows Phone, iOS en Android)? Dan heb jij bij ons een streepje voor.

    • Je hebt minimaal een MBO opleiding niveau 4 ICT afgerond
    • Je hebt minimaal 3 jaar werkervaring bij een ICT servicedesk. De omvang van de organisatie minimaal 1000 gebruikers. 
    • Je hebt relevante ervaring in een grote tot middelgrote gemeente. 
    • De gemeente gebruikt dit pakket als servicemanagementtooling, dit is een pré wanneer je hier al meegewerkt hebt
    • De gemeente vindt klantgerichtheid een belangrijk aspect binnen deze functie. 
    • Je levert een motivatie aan met 2 referenties

    Alle bovenstaande eisen zijn harde criteria eisen. Je dient alle gevraagde functie eisen te bezitten, alleen dan kunnen wij je verder meenemen in de selectie.

    MUST: Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie. 

    Geef ook in je CV het volgende aan:

    Datum beschikbaarheid;
    Hoeveel uur per week;
    Vakanties of belemmeringen;
    (concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
    Vakantie;
    Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie.

    Mail deze opdracht:
    Deel deze opdracht:

    Voor jou geselecteerde opdrachten

    Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 28 apr 2021    Expertise: Projectmanagement ondersteuner, Overig (Project management Ondersteuning)
    Locatie: Deventer    Uiterste reactiedatum: 22 apr 2021    Expertise: Trainer, Coach, Overig (Training / Educatie / Coaching)
    Locatie: Den Haag    Uiterste reactiedatum: 25 apr 2021    Expertise: JAVA developer, Backend developer, Full stack developer
    Locatie: Rotterdam    Uiterste reactiedatum: 31 mei 2021    Expertise: Service delivery manager, Management (ICT Algemeen & Change management), Overig (Management & Consulting)

    Onze partners