Medewerker ICT Servicedesk

Medewerker ICT Servicedesk

  • Publicatie datum:20 juli 2018
  • Aantal keer bekeken 932
0 Reacties
  • Opleidingsniveau MBO
    Ervaringsniveau Junior, Medior, Senior
    Aantal uur per week 33 tot 40 uur
  • Start datum 06-08-2018
    Eind datum 31-12-2018
    Branche ervaring Overheid
  • Soort contract Tijdelijk projectcontract (payroll)
Zwolle, Netherlands
Opdracht omschrijving

Opdracht
Fungeren als eerste aanspreekpunt voor de eindgebruiker en bieden van ondersteuning. Indien mogelijk de call direct op lossen. Registreren van binnenkomende meldingen in de servicemanagement tool TOPdesk. Analyseren van meldingen om eventuele problemen te detecteren en signaleren. Routeren van meldingen naar andere behandelaarsgroepen waar nodig. Voortgangsbewaking van openstaande meldingen. Informeren van eindgebruikers over de status van de openstaande melding. Verstrekken van informatie over procedures voor aanvragen en gebruik van ICT middelen. Controleren op mandaathouder van binnenkomende aanvragen.

Eisen

MBO werk- en denkniveau. Indien geen specifieke ICT-opleiding is genoten moet je wel aantoonbare affiniteit met techniek en/of ICT hebben
1e lijns gebruikersondersteuning

Topdesk

Itil Foundations (Pre)

Citrix (Pre)

Competenties
Goede beheersing vd Nederlandse taal in woord en geschrift
Flexibel t.a.v. werktijden (tussen 0700 en 1800 uur)