Medewerker HR Operations | KROOTZ Interim & ZZP

Medewerker HR Operations #KRTZ

Opdracht informatie

Gepubliceerd op 10 december 2018
Reageren tot 13 november 2800
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Nederland
Start datum 17 december 2018
Eind datum 17 september 2019
Verlenging Onbekend

Opdracht omschrijving

Update; We zijn nog op zoek naar een goede kandidaat. Het is een must dat je een goede beheersing heeft van de Engelse taal, bij voorkeur op C1 niveau. 

Wat ga je doen? 
Als Assistant HR Operations houd je je bezig met diverse ondersteunende en uitvoerende taken. Samen met de HR Business Partner en de recruiter vorm je het HR-team voor jullie aandachtsgebied en leveren jullie pro-actief de HR dienstverlening die nodig is. Je verricht adviserende en administratieve werkzaamheden op het gebied van in-, door- en uitstroom in de breedste zin van het woord. Denk hierbij aan het opstellen van contracten, het verwerken van HR-mutaties in ons personeelsinformatiesysteem en de verzuimadministratie.
Je bent het eerste (telefonische) aanspreekpunt voor operationele vragen vanuit medewerkers en lijnmanagement. 

Jouw belangrijkste werkzaamheden zijn: 
• In overleg met de HR Business partner vaststellen welke werkzaamheden nodig zijn binnen jullie aandachtsgebied; 
• Het beantwoorden van operationele HR-vragen van medewerkers en lijnmanagement; 
• Vastlegging en bevestiging naar medewerkers van alle personeelsmutaties;
• Het opstellen van arbeidscontracten en vaststellingsovereenkomsten en het verwerken hiervan; 
• Het vervullen van administratieve ondersteuning op het gebied van Wet Verbetering Poortwachter; 
• Het beoordelen of mutaties voldoen aan de personeelsregelingen en signaleren van uitzonderingsverzoeken richting lijnmanagement en HR Business partner. 

Daarnaast beschik je over het volgende: 
• Je hebt MBO+ /HBO werk- en denkniveau met 1 á 2 jaar ervaring; 
• Je hebt ervaring met (administratieve) HRM-processen, in de functie van Assistant HR-Operations of HR-Officer binnen grote organisatie 
• Je hebt goede kennis van de Engelse taal;
• Je werkt met plezier en succes vanuit een administratieve, ondersteunende rol; 
• Je hebt ervaring met MS Office en Personeelsinformatiesystemen, kennis van Visma is een pré; 
• Je werkt secuur, plannen en organiseren gaat je goed af; 
• Je bent een echte teamplayer maar bent ook onafhankelijk; 
• Je bent klantgericht en denkt in oplossingen; 
• Je bent proactief, zoekt naar verbeteringen van processen en bent communicatief sterk
• Je hebt gevoel voor humor.
 

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Rotterdam    Uiterste reactiedatum: 23 sep 2021    Expertise: Recruiter
Locatie: Den Bosch    Uiterste reactiedatum: 23 sep 2021    Expertise: Recruiter
Locatie: Amsterdam    Uiterste reactiedatum: 20 sep 2021    Expertise: Lean consultant, Processpecialist, Consultant, Overig (Management & Consulting)
Locatie: Leeuwarden    Uiterste reactiedatum: 22 sep 2021    Expertise: HRM adviseur

Onze partners