Medewerker Helpdesk Rotterdampas

Medewerker Helpdesk Rotterdampas

  • Publicatie datum:7 december 2018
  • Aantal keer bekeken 523
0 Reacties
  • Start datum 28-01-2019
    Eind datum 29-04-2019
Opdracht omschrijving

Medewerker Helpdesk (1fte)

Rotterdampas
Rotterdampas wil iedereen motiveren socialer, actiever en ondernemender te zijn en zo meer van het leven te genieten. Dit door gratis toegang en hoge korting te bieden bij/op allerlei leuke doe-dingen; van attracties tot cultureel, sportief of culinair. Rotterdampas motiveert de mensen die hier om wat voor reden dan ook moeite mee hebben (bijvoorbeeld minima) graag extra. Daarnaast is de Rotterdampas een instrument om het AOW- en Jeugd-tegoed voor de betreffende doelgroepen te ontsluiten.
Er zijn ruim 206.000 pashouders in Rotterdam en omgeving. Meer dan 500 bedrijven en instellingen nemen deel aan de Rotterdampas door gratis toegang of korting te geven.
Zeven omliggende gemeenten van Rotterdam verstrekken de pas aan eigen inwoners.
Van de Rotterdampas wordt zeer enthousiast gebruikgemaakt. Met ca. 1.000.000 bezoeken per jaar wordt niet alleen voldaan aan de doelstelling de participatie van grote groepen burgers te bevorderen; de pas levert hiermee ook een substantiële bijdrage aan de lokale economie.

Rotterdampas is een zelfstandige afdeling binnen het cluster Maatschappelijke Ontwikkeling van de gemeente Rotterdam.

Jouw bijdrage
We zijn op zoek naar een medewerker voor het team helpdesk/administratie.
Met zoveel pashouders ontvangt Rotterdampas het hele jaar door veel vragen, telefonisch, via de mail en social media. Geen vraag is voor jou te gek en je helpt iedereen op een vlotte en prettige manier. Het zoeken in diverse systemen naar het antwoord levert jou geen stress op. Bovendien ben je altijd bereid op administratief vlak het team te ondersteunen waar nodig. Het totale Rotterdampasteam bestaat uit 20 collega’s, het werken in een teamverband is voor jou geen pré maar een must.

Eisen

  • Je hebt een MBO-opleiding afgerond
  • Minimaal een jaar relevante werkervaring als Helpdesk Medewerker
  • Je hebt uitstekende communicatieve vaardigheden en gevoel voor (ict)systemen.
  • Daarnaast ben je kwaliteitsbewust, nauwkeurig en oplossingsgericht. En natuurlijk laat je zien dat je een grote fan van Rotterdam bent en dat je weet wat er speelt in de stad!
  • Het gaat om een functie van laatste week januari 2019 tot en met 30 april 2019, mogelijk met verlenging.
  • Je bent 32 uur per week beschikbaar. Je werkdagen zijn maandag, dinsdag, woensdag en vrijdag en mocht het nodig zijn een keer te ruilen met een collega, dan is dat voor jou geen probleem.
  • Omdat men omgaat met vertrouwelijke informatie is het verplicht een VOG aan te vragen