Medewerker gebruikersondersteuning Servicedesk ICT | KROOTZ Interim & ZZP

Medewerker gebruikersondersteuning Servicedesk ICT #KRTZ

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 15 november 2018
Reageren tot 1 januari 1970
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Nederland
Verlenging Onbekend

Opdracht omschrijving

De Afdeling “Gebruikersondersteuning” verzorgt ondersteuning aan gebruikers. Deze ondersteuning bestaat uit:

  • Servicedesk: je bent het eerste aanspreekpunt voor ICT. Je registreert en lost voor zover mogelijk zelf vragen en storingen op en routeert door naar de juiste oplosgroep, conform de richtlijnen van de afdeling.
  • Servicepunt: verzorgt aan de hand van werkorders de ondersteuning voor de mobiele ICT-middelen en facilitaire dienstverlening.
  • Werkplekbeheer: verzorgt de 2e lijnondersteuning aan gebruikers voor de voorzieningen op de werkplek en vergaderruimtes.

Voor nu zoeken we een collega voor de ICT Servicedesk. We verwachten wel dat je ook inzetbaar bent voor het Servicepunt, en eventueel op Werkplekbeheer.
 
De Servicedesk ICT van de gemeente levert ondersteuning aan meer dan 12.000 collega’s in een complexe omgeving met veel verschillende applicaties.

  • De meldingen komen binnen via de telefoon, webformulieren en email.
  • De Servicedesk registreert en classificeert de meldingen en handelt die zoveel mogelijk direct en volgens procedure af, vanaf de eigen werkplek.
  • De overige meldingen worden naar de juiste oplosgroepen gerouteerd.
  • Meldingen kunnen o.a. bestaan uit storingsmeldingen, vragen en aanvragen.
  • Wij werken met Citrix, Windows 10 en Office 365
  • Windows 8, iOS & Android voor onze mobiele ICT middelen

Wij zoeken een collega met:

  • een MBO-ICT opleiding en Microsoft certificaten (o.a. MCSA (Microsoft Certified Solutions Associate), MOS (Microsoft Office Specialist), MCDST (Microsoft Certified Desktop Support Technician)
  • een ITILL foundation certificaat
  • minimaal 1 jaar ervaring als ICT Servicedeskmedewerker in een grote, complexe omgeving, met daarbij de volgende werkzaamheden: Telefonisch ondersteunen van gebruikers en  Registreren van storingen en hulpvragen
  • ruime ervaring met het telefonisch ondersteunen bij ICT vragen en problemen in een Citrix omgeving met Windows 10 en Office 365
  • meer dan 1 jaar ervaring met het registreren van meldingen in een Servicemanagement tool
  • kennis van iOS & Android voor onze mobiele ICT middelen
  • een flexibele-, positieve- en klantgerichte instelling
  • een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift
Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Rotterdam    Uiterste reactiedatum: 23 sep 2021    Expertise: Recruiter
Locatie: Den Bosch    Uiterste reactiedatum: 23 sep 2021    Expertise: Recruiter
Locatie: Amsterdam    Uiterste reactiedatum: 20 sep 2021    Expertise: Lean consultant, Processpecialist, Consultant, Overig (Management & Consulting)
Locatie: Leeuwarden    Uiterste reactiedatum: 22 sep 2021    Expertise: HRM adviseur

Onze partners