Medewerker Facilitaire Servicedesk #KRTZ

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 30 maart 2018
Reageren tot 4 april 2018
Bekeken Zichtbaar voor PRO
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Nederland
Start datum 16 april 2018
Eind datum 26 oktober 2018
Opleidingsniveau HBO
Ervaringsniveau Junior
Branche Onderwijs | Educatie
Verlenging Onbekend

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Omschrijving van de opdracht
Het gaat om tijdelijke vervanging van medewerker Facilitaire Servicedesk.
Het gaat om invulling van de functie voor 4 dagen (van 8 uur per dag) in deweek. De werkdagen zijn maandag,dinsdag, donderdag en vrijdag.

Uit te voeren werkzaamheden
Tot de verantwoordelijkheden behoren;
• Registreren, verwerken van storingen/klachten in het facilitair managementsysteem Planon.
• Verzorgen van cateringaanvragen voor vergaderingen, evenementen enroomservice.
• Verzorgen van reserveringen voor vergaderzalen aan interne en externepartijen.
• Onderhouden van contacten met leveranciers/collega’s over voortgangstoringen.
• Verzorgen van mailcommunicatie aan alle bewoners van het gebouw.
• Administratieve ondersteuning m.b.t. opstellen van opdrachtbrieven van inkoopvan goederen en diensten.
• Onderhouden van het intranetpagina
• Parkeerbeheer
Gedurende rustige periodes op de Servicedesk kan gevraagd worden om eenbijdrage te leveren in het opstellen van de producten- en dienstencatalogus,het vullen van het intranet, etc.

Kennis, ervaring en competenties
Als facilitair medewerker servicedesk ben je praktisch ingesteld, als zich eenprobleem aandient kom je met een oplossing en ga je hiermee aan de slag. Ookkan je georganiseerd werken onder tijdsdruk en in overzichtelijke stappenresultaat neerzetten. Bovendien heb je aandacht voor de orde en netheid in hetgebouw. Je moet voor deze functie service-gericht kunnen werken, snappen watdienstverlening omvat en direct kunnen communiceren(face-to-face/mail/telefonisch) met klanten.
We zijn op zoek naar een recent afgestudeerde HBO-er Facility Management.Ervaring met Planon is een pré.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Amsterdam    Uiterste reactiedatum: 1 dec 2020    Expertise: UX designer, Overig (Design & Multimedia)
Locatie: Veenendaal    Uiterste reactiedatum: 2 dec 2020    Expertise: Projectmanager ICT, Overig (ICT - Projectmanagement)
Locatie: Veenendaal    Uiterste reactiedatum: 2 dec 2020    Expertise: BI consultant, Overig (ICT - Data & Analyse)
Locatie: Veenendaal    Uiterste reactiedatum: 2 dec 2020    Expertise: Implementatie consultant, Overig (ICT - Projectmanagement), Consultant, Overig (ICT - Algemeen & Changemanagement), Overig (Management & Consulting)

Onze partners