Medewerker Crediteurenadministratie (tijdelijk) #KRTZ9354485

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 7 oktober 2022
Reageren tot 9 oktober 2022
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Enschede
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 31 januari 2023
Aantal uur 36 uur
Soort contract Payroll contract
Opleidingsniveau MBO
ZZP tarief € 45 Marktconform per uur
Salaris Marktconform per maand
Branche Onderwijs | Educatie

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Wij zijn op zoek naar een Medewerker Crediteurenadministratie.

Binnen het team Financiële Administratie wordt steeds meer volgens standaardprocessen gewerkt, waarbij steeds meer gebruik wordt gemaakt van automatisering en robotisering. Hierdoor worden procescontroles steeds belangrijker. Het team Financiële Administratie bestaat uit 16 leuke en gezellige collega’s. Ben jij gedreven en resultaatgericht en krijg je energie van het voeren van een goede administratie? Wil je meewerken aan een betere financiële sturing binnen de organisatie en hou jij van uitdaging en afwisseling in jouw financiële werkzaamheden? Variëren jouw skills van analyseren van processen tot voorstellen van verteringen en het implementeren? Ben je stressbestendig, collegiaal, accuraat en flexibel? Vind jij het leuk om samen met jouw collega’s uit het team Financiële Administratie, er voor te zorgen dat processen goed lopen, ondersteuning verleend bij het boeken? Dan ben jij mogelijk onze nieuwe collega!

Taken:

  • een belangrijke bijdrage leveren aan continu verbeteren van de processen;
  • problemen oplossen;
  • gegevens in administratieve systemen verzamelen, controleren, corrigeren, invoeren en opslaan bij de crediteuren, de debiteuren- en de grootboek administratie;
  • vragen van klanten, leveranciers en collega’s afhandelen en middels continu verbeteren zorgdragen voor het verminderen van het aantal vragen.

 

Eisen:

  • Maximaal uurtarief van €45,- exclusief BTW / inclusief reiskosten woon-werk en verblijfkosten;
  • een afgeronde MBO-opleiding bedrijfsadministratie of een administratieve richting en HBO werk- en denkniveau;
  • meerdere jaren ervaring in een financieel administratieve functie;
  • het vermogen om snel te schakelen in een veranderende situatie;
  • affiniteit met geautomatiseerde (financiële) systemen;
  • kennis van AFAS;
  • een systematische werkmethodiek.

Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie.

Geef ook in je CV het volgende aan:

Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Den Haag    Uiterste reactiedatum: 29 apr 2024    Expertise: HRM adviseur
Locatie: Arnhem    Uiterste reactiedatum: 19 mei 2024    Expertise: Bestuurssecetaresse, Secretaresse, Personal assistant, Managementassistent
Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 5 mei 2024    Expertise: Project secretaris, Projectmanagement ondersteuner, Secretaresse, Projectmedewerker, Overig (Projectmanagement), Overig (Project management Ondersteuning)
Locatie: Den Bosch    Uiterste reactiedatum: 25 apr 2024    Expertise: Overig (Administratief)

Onze partners