Medewerker Backoffice WMO/Jeugdwet

This job has been Expired

Medewerker Backoffice WMO/Jeugdwet

  • Publicatie datum:16 november 2018
  • Aantal keer bekeken 68
0 Reacties
  • Start datum 03-12-2018
    Eind datum 30-06-2019
omgeving Utrecht
Opdracht omschrijving
Jouw werkzaamheden
Als medewerker Backoffice draag je samen met je collega’s zorg voor de administratieve uitvoering van de WMO en Jeugdwet. Als Backoffice/administratief medewerker heb jij een divers takenpakket. Zo ben jij verantwoordelijk voor de factuurcontrole van de jeugdzorg en WMO. Het verwerken van zorgtoewijzingen is voor jou niet onbekend en jij hebt ervaring met het verwerken van digitaal berichtenverkeer (vecozo). Daarnaast onderhoud je contacten met gemeenten en andere instellingen. Intern ben je het aanspreekpunt van andere afdelingen, zoals bijvoorbeeld de financiële administratie of het sociale wijkteam.
Wat wij van je vragen
Je hebt voldoende kennis van de landelijke wet- en regelgeving rondom de WMO en Jeugdwet en de bijbehorende administratieve processen. Je bent gewend om te werken met geautomatiseerde systemen. Je kunt je nieuwe systemen snel eigen maken en je werkt gestructureerd en accuraat. Je hebt eveneens goede sociale en communicatieve vaardigheden. We zoeken voor deze werkzaamheden kandidaten die flexibel zijn en een uitdaging niet uit de weg gaan. Het vakgebied is nog volop in beweging en het takenpakket van de functie is nog niet volledig uitgekristalliseerd.
We zoeken toegankelijke medewerkers die graag met mensen samenwerken aan een klus die geklaard moet worden. Die meedenken over beter en slimmer werken. Je houdt ook van improviseren in een dynamische omgeving en bent creatief als het gaat om het vinden oplossingen bij onverwachte problemen. Je beschikt over een werk- en denkniveau op minimaal MBO-niveau.
Eisen
1. Een afgeronde opleiding op minimaal MBO niveau;
2. Aantoonbare kennis van de landelijke wet- en regelgeving rondom de WMO blijkend uit relevante werkervaring;
3. Aantoonbare kennis van de landelijke wet- en regelgeving rondom de jeugdwet blijkend uit relevante werkervaring;
4. Aantoonbare werkervaring als backoffice/administratief medewerker bij een gemeentelijke instelling met administratieve processen zoals zorgtoewijzingen en declaratie-processen;
5. Aantoonbare werkervaring met GWS4All / Suite4All;
6. Beschikbaar per 1 december voor minimaal 32 uur per week