Klantmanager WMO

Klantmanager WMO

  • Publicatie datum:19 oktober 2018
  • Aantal keer bekeken 235
0 Reacties
  • Start datum 05-11-2018
    Eind datum 05-05-2019
Opdracht omschrijving
Afdeling maatschappelijk ondersteuning
De afdeling Maatschappelijke ondersteuning houdt zich bezig met de uitvoering van alle gemeentelijke taken in het sociaal domein.
Opdracht
Wat ga je doen?
  • Contacten met inwoners: Je verheldert en analyseert hulpvragen middels een vraag gestuurd gesprek op de verschillende levensdomeinen en je geeft informatie en advies zowel in de spreekkamer, zowel telefonisch als door huisbezoek. Met collega´s bespreek en bepaal je de situatie als inwoners hulp nodig hebben op andere domeinen. Uitgangspunt is 1 klant – 1 plan – 1 regisseur.
  • Procesregie: Je bent procesregisseur op het terrein van de WMO en je hebt een eigen caseload.
  • Uitvoering sociale wetten: je behandelt diverse aanvragen WMO.
  • Overige werkzaamheden: Je denkt mee over de implementatie van wet- en regelgeving.
Eisen
1. Minimaal een afgeronde HBO Bachelor opleiding in de richting van SJD, MWD, SPH en/of een paramedische opleiding zoals Ergotherapie ;
2. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als consulent WMO bij een gemeente in de laatste 4 jaar;
3. Aantoonbare kennis van Civsam blijkend uit aantoonbare werkervaring en/of opleidingen