Junior Voorraad Logistiek Planner #KRTZ

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 10 juli 2018
Reageren tot 16 juli 2018
Bekeken Zichtbaar voor PRO
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Nederland
Start datum 23 juli 2018
Eind datum 31 december 2019
Opleidingsniveau HBO
Ervaringsniveau Junior
Branche Gas | Energie | Water
Verlenging Onbekend

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Afdelingsinformatie

De afdeling Material Management is verantwoordelijk voor:
• Visie op logistiek ontwikkelen en implementeren van logistieke concepten gericht op de ondersteuning van de uitvoering;
• Vaststellen en besturen van de voorraad niveau’s voor zowel distributie centra als logistieke servicepunten;
• Beheren van de materiaal taxonomie en de stamdata van de toegewezen product categorie;
• Participeren in aanbestedingstrajecten en hierbij de logistieke requirements vaststellen.
• Implementeren van proceswijzigingen;
• In- en uitfaseren van producten binnen de toegewezen toegewezen product categorie;
• Als logistiek vertegenwoordiger participeren in het category management team dat verantwoordelijk is voor de tactisch en operationele supplychain (voor de toegewezen product categorie)
• Initiëren van continue verbetering in de supply chain
• Afstemming met de uitvoering (tactisch operationeel) en de opdrachtgever (Assetmanagement).
• Verwerving van zowel voorraad als niet voorraadartikelen

 Functieomschrijving
De rol van de planner is het in goede interactie met de opdrachtgever (Asset Management) en uitvoerende vestigingen zorgdragen een excellente materiaal voorziening. Het ondersteunen van het team bij het realiseren van verbeterde processen en cultuurveranderingen in het kader van het ontwikkelprogramma.
De organisatie zoekt een gedreven professional die op basis van analyse en onderbouwing voorstellen definieert en implementeer waardoor hij/zij zorg draagt voor een vloeiend materiaal leveringsproces.
Door een gericht ontwikkelprogramma wordt de logistieke functie binnen de organisatie in 2020 op het juiste niveau gebracht.
Het programma omvat twee delen:
De staande operatie optimaliseren binnen de huidige organisatorisch kaders
Het uitvoeren van een Business Process Redesign, op basis hiervan het inrichten van de logistieke processen in de nieuwe ERP omgeving (geplande uitrol Q3 2019). Tevens dient vastgesteld te worden welke logistiek organisatie en rol (make or buy, of hybride) hierbij hoort.

De continuïteit van de dienstverlening aan de uitvoering moet continu gegarandeerd blijven tijdens de uitvoering van het programma door de material manager.

Eisen

– HBO diploma
– je hebt 2-5 jaar ervaring met material management (we zoeken een enthousiaste, gedreven junior)
– het accent ligt op voorraadbeeheer en voorraadmanagement (in- en uitstroom van goederen)
– je hebt ervaring met procesverbetering (bij voorkeur via Lean) 
– Ervaring met implementatie van nieuwe processen

We zoeken iemand die ervaring heeft in het aansturen van goederen en dus niet in het aansturen van mensen.

Wensen pré’s 
– Ervaring met SLIMstock
– Vaardig met MS excel 

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Amsterdam    Uiterste reactiedatum: 1 dec 2020    Expertise: UX designer, Overig (Design & Multimedia)
Locatie: Veenendaal    Uiterste reactiedatum: 2 dec 2020    Expertise: BI consultant, Overig (ICT - Data & Analyse)
Locatie: Veenendaal    Uiterste reactiedatum: 2 dec 2020    Expertise: Implementatie consultant, Overig (ICT - Projectmanagement), Consultant, Overig (ICT - Algemeen & Changemanagement), Overig (Management & Consulting)
Locatie: Veenendaal    Uiterste reactiedatum: 2 dec 2020    Expertise: Projectmanager ICT, Overig (ICT - Projectmanagement)

Onze partners