Jr. Administratief Secretarieel Medewerker (tijdelijk) – Eindhoven #KRTZ7220110

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 4 juli 2023
Reageren tot 10 juli 2023
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Eindhoven
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 26 september 2023
Aantal uur 8 uur, 16 uur
Soort contract Payroll contract
Opleidingsniveau MBO
Salaris €2.500 - 3.000 Marktconform per maand
Branche Overheid

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Inhuur opdracht / Tijdelijke opdracht:

Opdracht: Jr. Administratief Secretarieel Medewerker (8 – 16 uur) 

Locatie: Eindhoven / mag hybride voor 1 a 2 dagen per week
Startdatum: zsm
Einddatum: 31 december 2023
Optie op verlenging: ja
Uren per week: 8 – 16 uur
ZZP mogelijk: Nee
Projectdetachering mogelijk: Ja, bruto maandsalaris obv 40 u p/w

Sluitingsdatum: 10 juli 2023 om 07:00 uur

Wij zijn op zoek naar allround administratieve ondersteuning voor het binnenstedelijk netwerk

Jij ontzorgt de gebiedscoördinatoren en ondernemers door het organiseren van diverse overlegstructuren? Houd jij het hoofd koel, en zorg je dat alles goed voorbereid en vastgelegd wordt? Dit doe je zowel op secretarieel vlak als ook administratief.

  • Je beheert de agenda’s van team centrum, maakt en verzet afspraken, waarbij je prioriteert om ad hoc situaties op te lossen;
  • Je zorgt voor de nauwkeurige planning en voorbereiding van de agenda;
  • Je kunt goed multitasken en daarbij overzicht houden;
  • Je organiseert in logistieke zin vergaderingen, draagt zorg voor het regelen van de locatie en benodigde faciliteiten;
  • Je maakt notulen op van de verschillende overleggen en werkt deze snel uit.

 

FUNCTIE EISEN- EN WENSEN:

  • Indicatie salaris is maximaal €2750,- bruto obv 40 uur.
  • Je hebt een afgeronde studie op mbo-4 niveau;
  • Je hebt minimaal 2 jaar werkervaring als secretaresse en draait je hand niet om voor complex agendabeheer voor zowel internen als externen;
  • Je beheerst de Nederlandse taal zowel in woord als geschrift uitstekend;
  • Je bent handig in het gebruik van moderne kantoorapplicaties, zoals MS Teams, Outlook, One Note;
  • Je bent service- en resultaatgericht
  • Goed communicatief vaardig omdat je met ondernemers vaak gesprekken zal voeren
  • Je werkt graag samen met anderen en bent collegiaal en flexibel. 

Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie en onderbouwing. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Salarisindicatie.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 4 okt 2023    Expertise: HRM medewerker, Overig (HRM)
Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 27 sep 2023    Expertise: HRM medewerker, Overig (HRM)
Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 4 okt 2023    Expertise: HRM medewerker, Overig (HRM)
Locatie: Den Haag    Uiterste reactiedatum: 30 sep 2023    Expertise: Overig (ICT - Projectmanagement), Overig (Projectmanagement), Programmamanager, Programmamanager ICT, Projectmanager, Projectmanager ICT

Onze partners