Jr. administratief secretarieel medewerker (tijdelijk) – Eindhoven #KRTZ9525731

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 15 september 2023
Reageren tot 18 september 2023
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Eindhoven
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 3 oktober 2023
Aantal uur 8 uur, 16 uur
Soort contract Payroll contract
Opleidingsniveau MBO
Salaris Marktconform per maand
Branche Overheid, Gemeente

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Inhuur opdracht / Tijdelijke opdracht:

Opdracht: Jr. administratief secretarieel medewerker (8 – 16 uur) 

Locatie: Eindhoven / mag hybride voor 1 a 2 dagen per week
Startdatum: zsm
Einddatum: 31 december 2023
Optie op verlenging: ja
Uren per week: 8 – 16 uur
ZZP mogelijk: Nee
Projectdetachering mogelijk: Ja (maximaal salarisindicatie obv 36 u p/w, €2.351,-)

Uiterste reactiedatum: 19 september 2023 om 16:00 uur

Wij zijn op zoek naar allround administratieve ondersteuning voor het binnenstedelijk netwerk. Jij ontzorgt de gebiedscoördinatoren en ondernemers in de binnenstad door het organiseren van diverse overlegstructuren. Houd jij het hoofd koel, en zorg je dat alles goed voorbereid en vastgelegd wordt? Dit doe je zowel op secretarieel vlak als ook administratief.  

  • Je beheert de agenda’s van team centrum, maakt en verzet afspraken, waarbij je prioriteert om ad hoc situaties op te lossen;
  • Je zorgt voor de nauwkeurige planning en voorbereiding van de agenda;
  • Je kunt goed multitasken en daarbij overzicht houden;
  • Je organiseert in logistieke zin vergaderingen, draagt zorg voor het regelen van de locatie en benodigde faciliteiten;
  • Je maakt notulen op van de verschillende overleggen en werkt deze snel uit.

 

FUNCTIE EISEN- EN WENSEN:

  • Je hebt een afgeronde studie op mbo-4 niveau;
  • Je hebt minimaal 2 jaar werkervaring als secretaresse en draait je hand niet om voor complex agendabeheer voor zowel internen als externen;
  • Je beheerst de Nederlandse taal zowel in woord als geschrift uitstekend;
  • Je bent handig in het gebruik van moderne kantoorapplicaties, zoals MS Teams, Outlook, One Note;
  • Je bent service- en resultaatgericht;
  • Goed communicatief vaardig omdat je met ondernemers vaak gesprekken zal voeren;
  • Je werkt graag samen met anderen en bent collegiaal en flexibel.
  • Ervaring binnen overheid/gemeente.

Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie en onderbouwing. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Salarisindicatie obv 36 u p/w.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Hilversum    Uiterste reactiedatum: 10 okt 2023    Expertise: Consultant, Bestuurssecretaris
Locatie: Den Haag    Uiterste reactiedatum: 9 okt 2023    Expertise: Projectmanager, Programmamanager, Projectmanager ICT, Overig (Projectmanagement), Programmamanager ICT, Overig (ICT - Projectmanagement)
Locatie: Hoogeveen    Uiterste reactiedatum: 3 okt 2023    Expertise: Teamleider, Management (Administratief), Functioneel beheerder, Management (Secretarieel), Management (ICT - Beheer)
Locatie: Purmerend    Uiterste reactiedatum: 3 okt 2023    Expertise: Cyber security consultant, Security officer, Overig (ICT - Security)

Onze partners