Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)
Projectmanagement ondersteuning > Projectmanagement ondersteuner, Administratief > Administratief medewerker, Secretarieel > Secretaresse, Projectmanagement > Projectmedewerker, Secretarieel > Managementassistent, Administratief > Overig (Administratief)
Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.
Opdracht omschrijving
Wij zijn op zoek naar een Administratief (financieel) ondersteuner
Project locatie: Heesch en op termijn Megen. Het betreft een opdracht voor twee a drie dagen per week. Dit kan (in overleg) worden uitgebouwd naar vier dagen. Graag rekening mee houden!
In de functie van Administratief (financieel) ondersteuner ga je:
- Agendabeheer (intern/extern). Kernteamleden faciliteren bij het plannen van interne en externe afspraken. Afstemming met betrokken partners hierover. Planning en organisatie van bijeenkomsten, zowel intern als op locatie;
- Beheer vergaderzalen op project locatie;
- Bijhouden overzicht projectteammedewerkers. Wie heeft toegang tot welke systemen, aan/af melden, mailing lists, etc;
- Balie/desk werkzaamheden: gasten ontvangen, bezoek registreren, koffie/thee zetten;
- Financieel administratieve ondersteuning.
FUNCTIE EISEN/ -WENSEN:
Jij kunt het verschil maken als Administratief (financieel) ondersteuner als je het volgende meebrengt:
- Enige ervaring in procesondersteuning, bijvoorbeeld als PMO of projectsecretaris;
- Zelfstandig kunnen werken;
- Goede beheersing van Office pakketten;
- Anticiperende instelling, proactief;
- Communicatief vaardig;
- Nauwkeurig en accuraat;
- Cijfermatig inzicht.
Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie.
Geef ook in je CV het volgende aan:
Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Salarisindicatie.