IT Support Officer Servicedesk

IT Support Officer Servicedesk

  • Publicatie datum:20 augustus 2018
  • Aantal keer bekeken 423
0 Reacties
  • Opleidingsniveau MBO, HBO, Universiteit
    Ervaringsniveau Junior, Medior, Senior
    Aantal uur per week 33 tot 40 uur
  • Start datum 27-08-2018
    Eind datum 31-12-2018
    Soort contract ZZP, Tijdelijk projectcontract (payroll)
Opdracht omschrijving

Soort opdracht

Opdracht | Interim

Locatie

Arnhem GLD

Duur

4 maanden (+)

Start datum

2018-08-27

 

 

 

 

Reageren kan tot en met 25/08
Wij ontvangen graag je CV in MS Word + een Motivatie

Uren per week: 40
Contract: Tijdelijk contract (obv payroll) of Freelance (maximaal tarief €25)
Optie tot verlenging:  Ja

 

Functie
IT HELPDESK SUPPORT

Als medewerker IT Desk ondersteun je eindgebruikers op het gebied van ICT-services. Je draagt zorg voor het klantgericht en zorgvuldig aannemen, in behandeling nemen en zo snel mogelijk verhelpen van technische en functionele storingen. Daarbij maak je gebruik van een known-error-base. Je beantwoord vragen en verzoeken van de eindgebruikers. Je herkent samenhangende technische en functionele verstoringen, vragen of verzoeken vanuit je analyse. Wanneer nodig zorg je voor het aanpassen van de prioriteit en bepaal je het afhandelingstraject.

De belangrijkste werkzaamheden zijn het:
– Het uitvoeren van incident management, request fullfilment en change management conform ITIL V3;
– Product- of dienstverantwoordelijkheid nemen van een aantal producten of diensten in dit geval zeker on- en offboarding en resource planning;
– Op basis van ITIL processen registreer je binnenkomende calls in Topdesk op de juiste business en IT service;
– Je lost ICT technische en applicatie inhoudelijke incidenten op en werkt hierin nauw samen met de externe service providers.

Vereisten
– MBO+/HBO werk / denkniveau op het gebied van ICT;
– Minimaal 4 jaar relevante servicedesk ervaring;
– In het bezit van een ITIL foundation v3. Certificering;
– Administratieve vaardigheden.

Wat verwachten wij qua productkennis van jou?
– Kennis van Windows 7 en Windows 10;
– Kennis van Office 2010, Office 2016 en Office 365;
– Kennis van Active Directory en Peter Connects;
– Kennis en aantoonbare ervaring met RES Workspace Manager;
– Kennis van het product Jabber & Webex;
– Kennis van het product Good Work;
– Kennis van Topdesk 7.0