IT Service Manager – Den Haag

IT Service Manager - Den Haag

  • Publicatie datum:14 november 2017
  • Aantal keer bekeken 2498
0 Reacties
  • Opleidingsniveau HBO
    Ervaringsniveau Medior
    Aantal uur per week 25 tot 32 uur
  • Start datum 27 November 2017
    Eind datum 27 June 2018
    Branche ervaring ICT
Den Haag, Nederland
Opdracht omschrijving

Voor onze opdrachtgever, een semi overheidsinstantie in Den Haag, zijn wij op zoek naar een:

Locatie: Den Haag

Opdrachtgever: Semi overheid

Start: 04-12-2017

Eind: 04-03-2018

Optie tot verlenging: Ja, maximaal 2 x 3 maanden

Uren: 32 uur per week

Aanbieden tot: 20-11-2017, 09.00 uur

Tarief: het tarief is een belangrijk onderdeel in de beoordeling bij deopdrachtgever. Een scherp tarief, maakt de kans op succes groter!

 

Let op!

Onzeopdrachtgever,  wil helaas geen gebruik maken van de diensten vanZZP’ers voor deze opdracht.

Indienmen in dienst is bij de aanbiedende partij [ dat kan ook via een projectovereenkomst zijn], is er geen probleem. Voorfreelancers kunnen we voorzien in een payroll oplossing hiervoor.

Omschrijving:

We zijn op zoek naareen zeer ervaren Servicemanager die aantoonbaar 3-6 jaar ervaring heeft op hetgebied van IT Procesmanagement en m.n. Service(level)management. Naast desturing van de operationele werking van de processen ligt er ook eenbelangrijke taak in het – samen met de collega Procesmanagers – continuverbeteren van de processen, de procedures, rapportages en de documentatie encommunicatie daarvan. Je beschikt over een resultaatgerichte, gestructureerdeen procesmatige aanpak. Jij bent in staat om te overtuigen, bent daadkrachtigen weet draagvlak te creëren bij je collega’s. Je bent een bevlogengesprekspartner op alle niveaus van de organisatie.

Als Service (Level)Manager waarborg je dat de dienstverlening van de interne en externebeheerpartners aansluit op de behoefte van de interne en externe klanten van deopdrachtgever. Daarnaast (waar)borg je de continuïteit van de servicemanagement processen en van de kwaliteit van de geleverde diensten conformafspraken en service levels. Als teamspeler met een bredeprocesmanagement-ervaring kun je als back-up voor je collega Procesmanagersfungeren.

Rapportage en Relatie Management:

·        ·        ·        ·        Advies & Relatie Management:

·        ·        ·        ·         

Harde eisen / KOCriteria:

·        

·        

·        

·        

·        

Competenties:

·        

·        

·        

·        

·        

 

Interesse?

Dan ontvangen we graag z.s.m. de volgende gegevens:

·         –  ·        ·        ·        ·        ·        Onvolledige aanbiedingen worden nietdoor ons in behandeling genomen.

Team ICT bemiddelt ICT & Finance professionals voortijdelijke en vaste vacatures. Wij werken met eigen personeel, met Freelancers,maar ook met kandidaten die open staan voor een tijdelijk loondienstverband, opbasis van gewerkte uren via onze eigen payroll organisatie.