Interim Werkplekbeheerder #KRTZ8533139

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 24 april 2020
Reageren tot 28 april 2020
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Arnhem
Start datum Zo snel mogelijk
Aantal uur 40 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau HBO
ZZP tarief € 55 per uur
Branche Gas | Energie | Water, Techniek | Engineering
Verlenging Ja

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Voor onze opdrachtgever, zijn wij op zoek naar een: Werkplekbeheerder

Functie
Als werkplekbeheerder zorg je ervoor dat gebruikers van onze klanten door kunnen werken, zonder IT-problemen. Werkplekbeheerder is een uitdagende functie: veelzijdig en veeleisend, met vaak een dankbaar publiek. In de rol van werkplekbeheerder ben je verantwoordelijk voor het beheer van de werkstations (laptops/desktops), software en alle randapparatuur, hierbij werk je vaak nauw samen met de IT Servicedesk, Systeembeheerders, Technisch Beheer, Supplydesk en Functioneel Beheer. Daarnaast beheer je de generieke KA-applicaties en mobiele devices.

– Werkplekbeheer;
– Het oplossen van werkplek gerelateerde incidenten; ITIL Incident Management;
– Het werken aan werkplek gerelateerde (business) changes; ITIL Change Management;
– Het faciliteren van de applicatie van oplevering tot uitlevering;
– Het ondersteunen van gebruikers van applicaties bij het specificeren van hun behoefte en het accepteren van de geleverde / gewijzigde functionaliteiten;
– Beoordelen en vertalen van issues vanuit IT servicedesk, systeembeheer of leveranciers;
– Uitvoeren van aanpassingen aan werkplekken/systemen;
– Pro actief signaleren van verbeterkansen;
– Het werken met verschillende processen zoals ALM & ITIL Problem Management.

Eisen
– Jij hebt een afgeronde opleiding HBO Informatica en minimaal 5 jaar relevante werkervaring;
– Kennis van Powershell
– Kennis van AD en group policies
– Goede beheersing van de Nederlandse, Engelse en Duitse taal
– ITIL 3 gecertificeerd
– Kennis van Windows 10
– Kennis van Topdesk 5.7
– Kennis van Ivanti EPM (device & software deployment, software patching)
– Kennis van Microsoft App-V en MSI
– Kennis van Checkpoint encryptie
– Kennis van McAfee Enterprise antivirus en encryptie
– Affiniteit met mobility en Mobile Device Management
– Kennis van Ivanti (Workspae Manager, Identit Director, Automation Manager)
– Kennis van en ervaring met McAfee Epolicy Orchestrator
• Max reisafstand vanaf Arnhem 1 uur

Competenties:
– Zelfstandig werkend;
– Flexibel;
– Klantgericht communiceren;
– Humor;
– Collegiaal;
– Loyaal;
– Doorzettingsvermogen;
– Resultaatgericht;
– Omgevingssensitief;
– Security bewust;
 

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Den Haag    Uiterste reactiedatum: 29 apr 2024    Expertise: HRM adviseur
Locatie: Arnhem    Uiterste reactiedatum: 19 mei 2024    Expertise: Bestuurssecetaresse, Secretaresse, Personal assistant, Managementassistent
Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 5 mei 2024    Expertise: Project secretaris, Projectmanagement ondersteuner, Secretaresse, Projectmedewerker, Overig (Projectmanagement), Overig (Project management Ondersteuning)
Locatie: Den Bosch    Uiterste reactiedatum: 25 apr 2024    Expertise: Overig (Administratief)

Onze partners