Interim UX/UI designer front-end #KRTZ1487802

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 20 december 2022
Reageren tot 25 december 2022
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Utrecht
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 25 april 2024
Aantal uur 32 uur, 36 uur
Soort contract ZZP inhuur contract
Opleidingsniveau HBO
Branche Overheid

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Opdrachtomschrijving:

De Projectorganisatie van het Inlichtingenbureau bestaat uit een team van enthousiaste medewerkers, de projectmanagers, business analisten en project ondersteuners (PMO). De afdeling is gericht is op het ontwikkelen en (tijdelijk) beheren van nieuwe producten en diensten voor het Inlichtingenbureau. Hiervoor worden projectteams samengesteld uit ontwerpers, ontwikkelaars, testers en eventueel architecten of business analisten. Deze teams zijn georganiseerd volgens de Srum-Agile/DEVOPS principes. Binnen het Inlichtingenbureau wordt voornamelijk gewerkt met de Microsoft Azure Cloud en markt standaard front-end tools en talen. Als UX/UI Designer ben je verantwoordelijk voor het optimaliseren en creëren van Portaal functies vanuit een design perspectief met de eindgebruikers beleving als leidraad.  Je werkt hierbij samen met de andere leden van ons DEVOPS-team die samen zorgen voor een centrale –en portaal functie. Je zult ook in contact met eindgebruikers het UX/UI design a.d.h.v. de feedback verder optimaliseren en met de DEVOPS-engineers realiseren. Je werk mee aan brede standaarden binnen IB en past bestaande standaarden ook zelf toe. De Portefeuille Innovatie, waar de Projectorganisatie van het Inlichtingenbureau onder valt, biedt jou veel mogelijkheden om innovatieve ontwikkeling uit te werken. In nauwe samenwerking met de architect(en) van het team en het Inlichtingenbureau en innovatieve teams die voor ons werken.

Wat hebben we jou te bieden?
•    Je wordt onderdeel van een innovatieve gerichte organisatie en een maatschappelijk betrokken team;
•    Een informele werksfeer in het centrum van Utrecht (ons kantoor ligt op loopafstand van het Centraal Station);
•    Flexibele werktijden, waarbij je inzet wel gedurende kantoortijden verwacht wordt.

Eisen:

•    Kandidaat beschikt over HBO werk- en denkniveau
•   Kandidaat heeft affiniteit met ICT-toepassingen vanuit een gebruikers perspectief en aantoonbare ervaring met het gehele proces van concept tot detailontwerp m.b.t. UX/UI en de vertaling naar softwareontwikkeling.
•     Kandidaat is bekend met (gangbare methoden voor) ICT-ontwikkelen en UX/UI toepassingen en standaarden.
•     Kandidaat beschikt over de volgende competenties: klantgericht, teamplayer, adviesvaardig, kan goed luisteren, oordeelsvorming, overtuigingskracht en resultaatgericht.
•     Kandidaat is een zelfstarter en kan je goed vinden in de Hybride setting (50% kantoor/50% thuiswerken) die het team gemiddeld hanteert;

Geef ook in je CV het volgende aan:

Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Salarisindicatie/ uurtarief

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Den Haag    Uiterste reactiedatum: 29 apr 2024    Expertise: HRM adviseur
Locatie: Arnhem    Uiterste reactiedatum: 19 mei 2024    Expertise: Bestuurssecetaresse, Secretaresse, Personal assistant, Managementassistent
Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 5 mei 2024    Expertise: Project secretaris, Projectmanagement ondersteuner, Secretaresse, Projectmedewerker, Overig (Projectmanagement), Overig (Project management Ondersteuning)
Locatie: Den Bosch    Uiterste reactiedatum: 25 apr 2024    Expertise: Overig (Administratief)

Onze partners