Interim UX Designer #KRTZ8602326 | KROOTZ Interim & ZZP

Interim UX Designer #KRTZ8602326

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 3 februari 2021
Reageren tot 14 februari 2021
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Zeist
Start datum Zo snel mogelijk
Aantal uur 8 uur, 20 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau HBO
Branche Overheid

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Wat ga je doen:
Momenteel wordt er binnen het Team Corona gebouwd aan een pilot product; een dashboard COVID-19 waarin relevante crisis informatie op regionaal niveau kan worden getoond. Het dashboard is in eerste instantie bedoeld voor de veiligheidsregio's om te gebruiken in hun crisisbeheersingsproces en middels de landelijke view voor de Rijksoverheid.

Na een geslaagde ontwikkelfase is het product klaar voor afronding en oplevering en vervolgens implementatie. De volgende activiteiten moeten in deze fase worden ondernomen:

  • Definiëren (aanvullende) informatiebehoefte gebruikers;
  • Ontwerp van nieuwe functionaliteiten voor het dashboard;
  • Participeren in sessies met gebruikers om huidige ontwerp en nieuwe functionaliteiten te toetsen;
  • Huidige en toekomstige designs voorzien van zo veel mogelijk herbruikbare componenten.

Voor deze klus zoeken we een designer om het pilot product dat ontwikkeld is, in team verband verder vorm te geven en door te ontwikkelen.

Het team werkt volgens de scrummethodiek.

De designer:

  • Voert de taken uit die op de backlog staan van het ontwikkelteam;
  • In teamverband verder bouwen aan het COVID dashboard om ervoor te zorgen dat de kwaliteit van het product om hoog gaat;
  • Neemt deel aan sessie met gebruikers om de wensen en eisen te kunnen oppakken.

De collega die we zoeken is in staat om algemene behoeften van de gebruiker te vertalen naar concrete functionaliteiten. Hij of zij is flexibel, inventief, waar het moet pragmatisch en in staat de juiste prioriteiten te stellen bij kwaliteits-, en werkbaarheids- eisen. Hij of zij heeft minimaal HBO werk- en denkniveau, is betrokken en professioneel.

Eisen waaraan je moet voldoen:

  • per 1 maart beschikbaar
  • de selectiegesprekken worden gevoerd op 23 en/of 24 februari 2021. Het verzoek is om deze data vrij te houden.
  • beschikt over minimaal een HBO diploma.
  • minimaal 3 tot 5 jaar aantoonbare en recente ervaring ( < 1 jaar geleden) met het uitvoeren van UX/UI design werkzaamheden
  • aantoonbare ervaring met het deelnemen en bijdragen aan gebruikerssessies
  • recente ervaring met het uitvoeren van innovatieve projecten volgens de scrumsystematiek
  • ervaring binnen de overheid

Alle bovenstaande eisen zijn harde criteria eisen. Je dient alle gevraagde functie eisen te bezitten, alleen dan kunnen wij je verder meenemen in de selectie.

MUST: Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Eindhoven    Uiterste reactiedatum: 13 mei 2021    Expertise: Servicedesk medewerker, Overig (ICT Support & Ondersteuning)
Locatie: Apeldoorn    Uiterste reactiedatum: 31 mei 2021    Expertise: Overig (ICT Software Development), JAVA developer
Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 14 mei 2021    Expertise: Coach, Overig (Management & Consulting), Agile coach, Scrum master ICT
Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 16 mei 2021    Expertise: Project secretaris, Projectmanagement ondersteuner, Projectmedewerker, Overig (Project management Ondersteuning)

Onze partners