Interim Teammanager Sociaal Domein #KRTZ1102677

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 20 mei 2020
Reageren tot 31 mei 2020
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Hilversum
Start datum Zo snel mogelijk
Aantal uur 36 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau HBO
Branche Gemeente
Verlenging Ja

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Onze opdrachtgever is op zoek naar een Teammanager Sociaal Domein voor de afdeling Beleid & Ontwikkeling. Een manager die doelgericht en op een coachende en stimulerende manier leiding geeft aan vernieuwing en verbetering. Je bent bereid om steeds die extra stap te zetten, ook op de minder gebaande paden en je helpt medewerkers om hetzelfde te doen.

In deze veelzijdige rol ga je het team Sociaal Domein (20 medewerkers) aansturen. Dit doe je door leiding te geven aan een team professionals, waar het lange termijn perspectief en een hoge politieke, organisatorische, economische en sociaal maatschappelijke impact aan de orde van de dag is. Het team vervult een regisserende rol in de ontwikkeling van integraal strategisch beleid Sociaal Domein, waarmee uitvoerende organisaties, zowel binnen de gemeente als daarbuiten goed uit de voeten kunnen. De professionals binnen dit team hebben een adviesrol richting portefeuillehouders.

Een teammanager is integraal verantwoordelijk voor budgetten, personeel, inhoud, organisatie en processen

Specifieke taken en verantwoordelijkheden
1.   Leidinggeven aan team van 20 professionals
2.   Voorzitterschap diverse interne portefeuillehouders overleggen
3.   Aanspreekpunt en sparringpartner voor directie en bestuur
4.   Doorontwikkeling team
5.   Deelnemen aan het regionale directie overleg Sociaal Domein
6.   Meedenken over de vormgeving van besluitvormingsprocessen en routes zowel intern als regionaal
7.   Meedenken over verdere ontwikkeling beleid inkoop binnen het Sociaal Domein

Eisen:
1. Een afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau;
2. Aantoonbare werkervaring als teammanager sociaal domein;
3. Een afgeronde opleiding op minimaal wo bachelor niveau;
4. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als Teammanager sociaal domein binnen een gemeente;
5. Aantoonbare werkervaring met het leiding geven aan een team van meer dan 20 professionals;
6. Aantoonbare werkervaring met het voorzitterschap van diverse interne portefeuillehouders overleggen;
7. Aantoonbare werkervaring met het voeren van regionaal (directie) overleg;
8. Uiterlijk beschikbaar per 15 juni 2020.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Den Haag    Uiterste reactiedatum: 29 apr 2024    Expertise: HRM adviseur
Locatie: Arnhem    Uiterste reactiedatum: 19 mei 2024    Expertise: Bestuurssecetaresse, Secretaresse, Personal assistant, Managementassistent
Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 5 mei 2024    Expertise: Project secretaris, Bestuurssecetaresse, Programmamanagement ondersteuner, Projectmanagement ondersteuner, Secretaresse, Projectmedewerker, Overig (Projectmanagement), Overig (Project management Ondersteuning), Managementassistent, Overig (Secretarieel)
Locatie: Den Bosch    Uiterste reactiedatum: 25 apr 2024    Expertise: Overig (Administratief)

Onze partners