Interim Teammanager Informatie ICT #KRTZ4204506

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 11 oktober 2022
Reageren tot 19 oktober 2022
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Utrecht
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 30 november 2022
Aantal uur 32 uur, 36 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau HBO
ZZP tarief € 85 Marktconform per uur
Branche Overheid, Gemeente

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Als Teammanager Informatie stuur je op de ontwikkeling en uitvoering van interne dienstverlening en organisatorische samenhang. Je geeft leiding aan medewerkers van het bestuurssecretariaat, facilitaire zaken, belastingen, geo-informatie, informatiebeheer en financieel beheer. De nadruk in deze opdracht ligt op de coördinatie van de (kwaliteit) van de ICT-dienstverlening en de sturing en bewaking van (de kwaliteit van) de interne processen.

De managementstructuur bestaat uit zes teammanagers en een compacte concernstaf die direct onder de gemeentesecretaris/algemeen directeur opereren. De teammanagers krijgen ruimte om over organisatie brede ontwikkelingen advies uit te brengen aan de algemeen directeur en het college; denken mee over de strategie en maken de vertaalslag naar implementatie en uitvoering.

Als teammanager ben je een echte People manager. Je hebt oprechte aandacht voor je teamleden en haalt het beste in hen naar boven. Je stimuleert zelfsturing, eigen verantwoordelijkheid en professionele taakvolwassenheid bij de medewerkers.

Projecten
Er zijn er een aantal andere belangrijke projecten waar je als opdrachtgever verantwoordelijk voor bent: bijvoorbeeld het opzetten van een interne Servicedesk, de WOO-implementatie (en de aanverwante wetten), de Adoptie van MS 365. 

 

    FUNCTIE EISEN/ -WENSEN:

    • Tarief is maximaal €85,-, alles inclusief reiskosten, verblijfkosten en parkeerkosten, excl. BTW

    Wie ben jij?

    • Je bent stressbestendig en analytisch, je kan rust bieden en je houdt het overzicht;
    • Je hebt verbindende kwaliteiten en bent tegelijkertijd duidelijk;
    • Je kan goed luisteren, hebt inlevingsvermogen, en bent in staat om medewerkers vertrouwen te geven om hen te laten groeien;
    • Je kan goed richting geven aan het team en als opdrachtgever aan de projecten;
    • Je hebt een dienstverlenende instelling naar de organisatie;
    • Je werkt graag samen met anderen.

    Kennis:

    • Aantoonbare werkervaring met operationeel aansturen op het gebied informatiemanagement en/ of ICT;
    • Minimaal een afgeronde opleiding op hbo bachelor niveau;
    • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 6 jaar als Manager bedrijfsvoering op het gebied van informatie/ICT bij een gemeente;
    • Aantoonbare ervaring met de implementatie van een interne servicedesk of de WOO en aanverwante wetten of MS 365;
    • Uiterlijk beschikbaar per 15 november 2022 voor minimaal 32 tot 36 uur per week;
    • Aantoonbare werkervaring met gemeentelijke Belastingen en Zaaksysteem.nl 

    Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie en onderbouwing. 

    Geef ook in je CV het volgende aan:

    Datum beschikbaarheid;
    Hoeveel uur per week;
    Vakanties of belemmeringen;
    (concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
    Vakantie;
    Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie.

    Mail deze opdracht:
    Deel deze opdracht:

    Voor jou geselecteerde opdrachten

    Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 4 dec 2022    Expertise: Corporate recruiter, Recruiter, Overig (Recruitment)
    Locatie: Hilversum    Uiterste reactiedatum: 8 dec 2022    Expertise: Teamleider, Overig (Management & Consulting)
    Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 1 dec 2022    Expertise: Scrum master ICT
    Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 4 dec 2022    Expertise: Salarisadministrateur

    Onze partners