Interim Teammanager DIV #KRTZ8630900

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 13 mei 2020
Reageren tot 19 mei 2020
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Den Haag
Start datum Zo snel mogelijk
Aantal uur 32 uur, 36 uur
Soort contract Payroll contract
Opleidingsniveau HBO, WO
Branche Overheid
Verlenging Ja

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

De functie
Voor onze afdeling documentaire activiteiten (DAC) zoeken we een ambitieuze & menselijke teammanager!

Het doel van de afdeling DAC is het in control hebben van alle in-, door- en uitgaande bewegingen van alle berichten en data (digitaal) in-, door- en uitstromen, om alle benodigde berichten en data tijdig bij de in- en externe klant af te leveren teneinde het proces juist, tijdig en volledig uit te voeren.

Als team manager DAC inspireer en verbeter je waar mogelijk de prestaties van het team en faciliteert jouw medewerkers in hun ontwikkeling. Binnen de bestaande structuren en processen zie jij mogelijkheden tot verbetering. Op vernieuwende wijze draag je continu bij aan het optimaliseren, professionaliseren en automatiseren van de berichtenstromen op basis van inhoudelijke input van de senioren op de afdeling. Daarnaast ga je samen kijken naar de LEAN verbeterprocessen.

Doelmatig en planmatig werken zit in je bloed. Projectplannen, jaarplannen en begrotingen opstellen gaat jou gemakkelijk af. Daarnaast heb je als team manager een duidelijke visie en de stevigheid om je medewerkers hierin mee te nemen en jouw afdeling nog beter op de kaart te zetten binnen de organisatie. Dit bereik je mede door de afdeling te vertegenwoordigen bij management bijeenkomsten en afdeling overstijgende belangen en processen.

Het profiel
We zijn op zoek naar een teammanager met een sterke persoonlijkheid. Heb je een duidelijke visie en creëer je makkelijk draagvlak? Vind je het daarnaast belangrijk om klant- en resultaatgericht te werken en voldoe je aan onderstaande functie-eisen? Dan ontvangen we graag jouw sollicitatie op deze vacature.

– Je hebt een afgeronde hbo-opleiding richting Bedrijfskunde/MER of vergelijkbaar;
– Je hebt minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in een (operationeel/tactisch) leidinggevende positie, binnen een commerciële procesgerichte omgeving of vergelijkbaar;
– Je hebt aantoonbare ervaring met het doorgronden van processen en je hebt innoverende ideeën over procesoptimalisatie;
– Je beschikt over kennis van en ervaring met het opstellen van inhoudelijke analyses, verbetervoorstellen, jaarplannen en business cases;
– Je bent bekend met procesmethodieken (bijvoorbeeld: Lean of Prince2);
– Je hebt een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Roosendaal    Uiterste reactiedatum: 2 apr 2024    Expertise: Teamleider, Directeur, Overig (Management & Consulting)
Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 4 apr 2024    Expertise: Frontend developer, Backend developer, Overig (ICT - Web development), Full stack developer, Overig (ICT - Software & App development)
Locatie: Den Bosch    Uiterste reactiedatum: 4 apr 2024    Expertise: Systeembeheerder, Overig (ICT - Beheer)
Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 1 apr 2024    Expertise: Financieel medewerker, Overig (Financieel)

Onze partners