Interim Teammanager Burgerzaken #KRTZ6099975

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 6 augustus 2021
Reageren tot 12 augustus 2021
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Den Haag
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 23 februari 2021
Aantal uur 32 uur, 36 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau WO
ZZP tarief € 92 per uur
Branche Overheid, Gemeente

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Als interimmanager ben je primair verantwoordelijk voor de voortgang van de werkzaamheden en het behalen van de resultaten van het taakveld Burgerzaken vanuit je rol als HR-manager. Het is een harde eis dat je ruime kennis hebt van Burgerzaken en relevante werkervaring hebt in een vergelijkbare functie.
Je bent een empathische teammanager die medewerkers faciliteert en hen stimuleert om te denken in mogelijkheden. Je bent in staat om in co-creatie met de professionals middels helicopterview duidelijke opdrachten te formuleren en te sturen op de (resultaat)afspraken. Daarnaast lever je een bijdrage aan de visie- en organisatieontwikkeling van cluster Dienstverlening. Je bent goed op de hoogte van de ontwikkelingen op het gebied van BRP en Burgerzaken en de wetgeving omtrent deze taakvelden. Burgerzaken heeft voor jou geen geheimen.

Eisen waaraan je moet voldoen:

1. Je beschikt over een afgeronde WO bachelor opleiding.
2. Aantoonbare werkervaring als (team)manager in het werkveld Burgerzaken (duidelijk benoemd in het cv)
3. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in de rol van (team)manager in de afgelopen 7 jaar.
4. Minimaal 3 jaar relevante werkervaring de afgelopen 5 jaar binnen het Publieke Domein.
5. Aantoonbare werkervaring binnen een 100.000+ gemeente.

Alle bovenstaande eisen zijn harde criteria eisen. Je dient alle gevraagde functie eisen te bezitten, alleen dan kunnen wij je verder meenemen in de selectie.

MUST: Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Den Haag    Uiterste reactiedatum: 29 apr 2024    Expertise: HRM adviseur
Locatie: Arnhem    Uiterste reactiedatum: 19 mei 2024    Expertise: Bestuurssecetaresse, Secretaresse, Personal assistant, Managementassistent
Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 5 mei 2024    Expertise: Project secretaris, Projectmanagement ondersteuner, Secretaresse, Projectmedewerker, Overig (Projectmanagement), Overig (Project management Ondersteuning)
Locatie: Den Bosch    Uiterste reactiedatum: 25 apr 2024    Expertise: Overig (Administratief)

Onze partners