Interim Teamleider / Sr. Communicatieadviseur #KRTZ3490030

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 11 juni 2020
Reageren tot 16 juni 2020
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Utrecht
Start datum Zo snel mogelijk
Aantal uur 32 uur, 36 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau HBO, WO
ZZP tarief € 75 per uur
Branche Gemeente
Verlenging Ja

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Naast de reguliere communicatie voor de opgave mobiliteit is in deze tijd de (crisis)communicatie rondom coronamaatregelen een actueel en belangrijk thema binnen de gemeente. Vanwege de duur en omvang van deze crisis is ook hier extra capaciteit nodig.

Je taken zijn:
Het betreft een tweeledige opdracht, namelijk: teamleider voor de externe communicatie over corona én communicatieadviseur Mobiliteit. De teamleiders taken nemen circa 16 uur per week in beslag. Dit kan gedurende de opdracht afgebouwd worden. We zoeken een allround senior communicatieadviseur die beide taken kan combineren.

1. Als teamleider voor het Kernteam Externe Communicatie Corona (KECC) ben je verantwoordelijk voor de externe communicatie over corona en stuur je 3 of meer adviseurs inhoudelijk aan. Je onderhoudt de contacten met de redactie en bestuurscommunicatie. Je werkt in shifts van twee dagen achter elkaar met vier werkdagen tussen de shifts in.

2. Als senior communicatieadviseur mobiliteit adviseer je programmamanagers en projectleiders over participatie en communicatie van uiteenlopende mobiliteitsprojecten. Zoals herinrichtingen en de aanleg van (snel)fietsroutes. Daarnaast draag je bij aan de overkoepelende communicatie voor de opgave mobiliteit.

3. Je bent de achtervang van de communicatieadviseur Mobiliteit die meedraait in het monitoringsteam openbare ruimte en linking pin is naar KECC. Hier zit dan ook de synergie tussen de werkzaamheden voor corona en de taken voor mobiliteit.

Eisen:
ï‚· Je hebt een afgeronde communicatieopleiding en opleiding op HBO of hoger;
ï‚· Je hebt tenminste 2 jaar ervaring als leidinggevende en aantoonbare ervaring in crisissituaties;
ï‚· Je hebt ten minste 5 jaar werkervaring in communicatieadvisering binnen een G4 gemeente;
ï‚· Je hebt aantoonbare ervaring met communicatieadvies in het ruimtelijk domein in het algemeen en specifiek in mobiliteit en verkeer;
ï‚· Je hebt ervaring met participatietrajecten en beweegt makkelijk tussen verschillende doelgroepen;
ï‚· Ervaring met gedragsverandering;
ï‚· Kennis van de gemeente en de stad.

Alle bovenstaande eisen zijn harde criteria eisen. Je dient alle gevraagde functie eisen te bezitten, alleen dan kunnen wij je verder meenemen in de selectie.

Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Beschikbaarheidsdatum;
Hoeveel uur per week;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salaris.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Den Haag    Uiterste reactiedatum: 29 apr 2024    Expertise: HRM adviseur
Locatie: Arnhem    Uiterste reactiedatum: 19 mei 2024    Expertise: Bestuurssecetaresse, Secretaresse, Personal assistant, Managementassistent
Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 5 mei 2024    Expertise: Project secretaris, Bestuurssecetaresse, Programmamanagement ondersteuner, Projectmanagement ondersteuner, Secretaresse, Projectmedewerker, Overig (Projectmanagement), Overig (Project management Ondersteuning), Managementassistent, Overig (Secretarieel)
Locatie: Den Bosch    Uiterste reactiedatum: 25 apr 2024    Expertise: Overig (Administratief)

Onze partners