Interim Teamleider Sociaal Domein #KRTZ6217738

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 3 november 2022
Reageren tot 8 november 2022
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Nijkerk
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 15 mei 2023
Aantal uur 32 uur, 36 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau HBO
ZZP tarief € 90 Marktconform per uur
Salaris Marktconform per maand
Branche Gemeente, Overheid

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Net als in veel andere is de organisatie volop in ontwikkeling. Actuele thema’s in ons dagelijks werk zijn: meer grip en controle, versterking kostenbewustzijn evenals versterking van integraal en projectmatig werken.

Als teamleider ben je verantwoordelijk voor het beleidsteam en het team van de administratie inclusief applicatiebeheer Sociaal Domein. In het beleidsteam werken professionals met verschillende expertises en aandachtsgebieden die een bijdrage leveren aan beleidsontwikkeling ten behoeve van alle inwoners op het gebied van participatie, welzijn, jeugd, Wmo, sport en cultuur. Het team administratie zorgt voor ondersteuning van de uitvoerende teams zowel op inhoudelijk, financieel als administratief gebied. Actuele zaken die je als teamleider moet oppakken zijn:

  • Zorgdragen voor het uitvoeren van de beleidsagenda
  • Adequate ondersteuning van het bestuur
  • Integraal werken binnen het beleidsteam
  • Nauwere samenwerking beleid, uitvoering en kwaliteit
  • Gemeentebreed integraal werken
  • Concretiseren van taken binnen de functies van de beleidsadviseurs
  • Het uitrollen van projectmatig werken binnen het team en sociaal domein breed.

Daarnaast spelen er in het team actuele zaken als de implementatie van een nieuw regiesysteem die haar weerslag met name heeft op de Administratie Wmo/Jeugd en de doorontwikkeling van de administratie Participatiewet.

Je maakt onderdeel uit van het managementteam van het sociaal domein. Je werkt van daaruit als teamleider nauw samen met de andere teamleiders en de concernmanager van het sociaal domein, maar ook met de andere teamleiders organisatie breed. Je bent aanspreekpunt/adviseur voor de directie, het college, collega’s voor en namens het team.

Als teamleider ben je verantwoordelijk voor de personele- en financiële zaken alsmede voor een gerichte verzuimaanpak. Je denkt mee over de (door)ontwikkeling van jouw teams in relatie tot het Sociaal Domein en weet de medewerkers hierin mee te nemen. Je verbindt vanuit integraal leiderschap, coacht op eigenaarschap, talent en resultaat. Je legt actief verbindingen met de overige teams en vakgebieden en komt met integrale adviezen en oplossingen.

 

    FUNCTIE EISEN/ -WENSEN:

    • Maximaal uurtarief €90,- all-in (alles inclusief reiskosten, verblijfkosten en parkeerkosten, excl. BTW);
    • Minimaal een afgeronde opleiding op hbo bachelor niveau;
    • Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar als leidinggevende binnen de overheid of een gemeente;
    • Aantoonbare werkervaring in een leidinggevende functie binnen het sociaal domein;
    • Aantoonbare werkervaring binnen een beleidsteam;
    • Aantoonbare werkervaring met bestuurlijke besluitvorming (licht dit duidelijk toe in het cv);
    • Aantoonbare werkervaring met doorontwikkelingstrajecten(licht dit duidelijk toe in het cv);
    • Aantoonbare werkervaring met projectmatig werken (doormiddel van een voorbeeld in het cv)

    Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie en onderbouwing. 

    Geef ook in je CV het volgende aan:

    Datum beschikbaarheid;
    Hoeveel uur per week;
    Vakanties of belemmeringen;
    (concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
    Vakantie;
    Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie..

    Mail deze opdracht:
    Deel deze opdracht:

    Voor jou geselecteerde opdrachten

    Locatie: Den Haag    Uiterste reactiedatum: 29 apr 2024    Expertise: HRM adviseur
    Locatie: Arnhem    Uiterste reactiedatum: 19 mei 2024    Expertise: Bestuurssecetaresse, Secretaresse, Personal assistant, Managementassistent
    Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 5 mei 2024    Expertise: Project secretaris, Bestuurssecetaresse, Programmamanagement ondersteuner, Projectmanagement ondersteuner, Secretaresse, Projectmedewerker, Overig (Projectmanagement), Overig (Project management Ondersteuning), Managementassistent, Overig (Secretarieel)
    Locatie: Den Bosch    Uiterste reactiedatum: 25 apr 2024    Expertise: Overig (Administratief)

    Onze partners