Interim Teamleider P&O #KRTZ7822953

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 29 december 2022
Reageren tot 4 januari 2023
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Den Haag
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 24 april 2024
Aantal uur 24 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau HBO
ZZP tarief € Marktconform per uur
Salaris Marktconform per maand
Branche Gemeente, Overheid

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Zowel het team als de organisatie staat voor een veranderopgave. Als Teamleider ben je verantwoordelijk voor de aansturing (functioneel en operationeel) van het team P&O. De opdracht voor de komende 6 maanden is om samen met de afdeling een beter dienstportfolio op te stellen. Dit geldt zowel voor HR advisering als ook voor de personeelsadministratie. Bijhorend is er ook een kerntakendiscussie met o.a. de financiële afdeling. Daarnaast is een belangrijk onderdeel de coaching van medewerkers in het dagelijks proces.

De afdeling Bedrijfsvoering heeft een ontwikkelopgave, waarbij de focus ligt op het op orde brengen van de basis. De ontwikkelopgave is een gezamenlijke verantwoordelijkheid voor het MT van de afdeling Bedrijfsvoering. Dit betekent concreet dat naast de ontwikkelopgave binnen het team P&O er ook een bijdrage wordt verwacht bij afdelingsoverstijgende onderwerpen en/of andere teams.

Tot slot neem je deel aan organisatie brede projecten op het gebied van organisatieverandering en geef je hierin advies aan het bestuur. Je neemt deel aan organisatiebrede projecten en regionale trajecten.

 

    FUNCTIE EISEN- EN WENSEN:

    • Uiterlijk per 23 januari beschikbaar voor 24 uur per week;
    • Een afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau;
    • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 6 jaar als Teamleider / coachend leidinggevende bij een gemeente of overheidsinstantie;
    • Aantoonbare kennis en werkervaring met veranderopgaven;
    • Aantoonbare kennis en werkervaring met het personeelssysteem Motion én Motion Pro van Centric.

    Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie en onderbouwing. 

    Geef ook in je CV het volgende aan:

    Datum beschikbaarheid;
    Hoeveel uur per week;
    Vakanties of belemmeringen;
    (concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
    Vakantie;
    Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie.

    Mail deze opdracht:
    Deel deze opdracht:

    Voor jou geselecteerde opdrachten

    Locatie: Den Haag    Uiterste reactiedatum: 29 apr 2024    Expertise: HRM adviseur
    Locatie: Arnhem    Uiterste reactiedatum: 19 mei 2024    Expertise: Bestuurssecetaresse, Secretaresse, Personal assistant, Managementassistent
    Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 5 mei 2024    Expertise: Project secretaris, Bestuurssecetaresse, Programmamanagement ondersteuner, Projectmanagement ondersteuner, Secretaresse, Overig (Projectmanagement), Projectmedewerker, Overig (Project management Ondersteuning), Managementassistent, Overig (Secretarieel)
    Locatie: Den Bosch    Uiterste reactiedatum: 25 apr 2024    Expertise: Overig (Administratief)

    Onze partners