Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)
Management & Consulting > Teamleider
Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.
Opdracht omschrijving
Het team KCC & Basisregistraties vormt de ingang en toegang voor onze inwoners, bedrijven en instellingen tot diverse overheidsdiensten en omvat circa 30 vaste medewerkers en een aantal flexibele krachten. Het team bestaat uit medewerkers die werkzaam zijn aan de receptie, het callcenter en op burgerzaken. Daarnaast behoren ook de BAG medewerkers tot dit team.
Na het vertrek van de teamleider KCC / Basisregistraties per 1 september 2020 wordt de rol van teamleider KCC & Basisregistraties tijdelijk ingevuld door de programmanager Dienstverlening tot er meer duidelijk is over de reorganisatie. Daarbij is er behoefte aan een ervaren teamleider die naast de interim teamleider verantwoordelijk is voor personele en organisatorisch vraagstukken die spelen.
Het team staat grotendeels goed met een combinatie van ervaren en nieuwe medewerkers. Op termijn zullen een aantal nieuwe medewerkers geworven moeten worden voor medewerkers die de organisatie gaan verlaten door onder andere pensionering. Van de interim manager wordt gevraagd aandacht te hebben voor de (door)ontwikkeling van het team en een sterk team neer te zetten die klaar is voor de toekomst.
Daarnaast wordt er de komende maanden een keuze gemaakt over de herverdeling van taken en de inrichting van de drie organisaties. Je zorgt er voor dat de belangen van het team KCC & Basisregistraties worden geborgd in dit traject en zorgt uiteindelijk voor een goede implementatie van de uiteindelijk keuze die gemaakt wordt.
Je bent een echte bouwer die op inspirerende en resultaatgerichte wijze leiding geeft en stuurt op de ontwikkeling van het team en de medewerkers. Je coacht medewerkers en zet hun kwaliteiten effectief in.
Eisen
- Uiterlijk beschikbaar per 1 oktober 2020;
- Een afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau;
- Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als teamleider bij een gemeentelijke organisatie in de afgelopen 5 jaar;
- Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring met het opbouwen / doorontwikkelen van een team in de afgelopen 8 jaar, duidelijk aantoonbaar gemaakt in het cv;
- Aantoonbare werkervaring met reorganisaties in de afgelopen 3 jaar;
- Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring op het gebied van KCC en / of Burgerzaken in de afgelopen 5 jaar;
Alle bovenstaande eisen zijn harde criteria eisen. Je dient alle gevraagde functie eisen te bezitten, alleen dan kunnen wij je verder meenemen in de selectie.
MUST: Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie.Â
Geef ook in je CV het volgende aan:
Beschikbaarheidsdatum;
Hoeveel uur per week;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salaris.