Interim Teamleider Informatie en Procesmanagement #KRTZ3174826

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 15 juli 2020
Reageren tot 2 augustus 2020
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Utrecht
Start datum Zo snel mogelijk
Aantal uur 36 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau HBO
Branche Gemeente
Verlenging Ja

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Binnen Werk en Inkomen is de afdeling Informatie- en Procesmanagement verantwoordelijk voor de continuïteit en de vernieuwing van de informatievoorziening. 

De komende jaren staat een aantal grote programma’s op stapel waarbij onze primaire applicaties vernieuwd gaan worden en onze processen opnieuw ingericht om zo een integrale dienstverlening aan onze klanten vorm te kunnen geven. Een forse uitdaging waar we als team klaar voor willen zijn, hiertoe zullen we de komende tijd werken aan onze verdere ontwikkeling en professionalisering als team. Als teamleider lever je hier een belangrijke bijdrage aan, zowel inhoudelijk als in de begeleiding van het team.

Je taken zijn:

 Dagelijkse aansturing van het team
 HR taken (werving en selectie, begeleiden medewerkers, uitvoering ziekteverzuimbeleid)
 Bijdrage leveren aan het opzetten en uitvoeren van het verandertraject van de afdeling
 Financieel/administratieve taken

Jij bent:

Je bent iemand die goed kan omgaan met verschillende type mensen, makkelijk zijn weg vindt binnen een organisatie en daarbinnen een netwerk opbouwt. Je weet van aanpakken, denkt in kansen en mogelijkheden, bent proactief en vindt ook tijd voor reflectie. Je hebt drive en durf, bent bestand tegen een stootje en weet om te gaan met verschillende belangen. Je weet balans aan te brengen tussen resultaat en de mens, alsook tussen aanspreken en complimenten geven.

Zowel voor de medewerkers binnen het team als voor de gebruikersorganisatie en samenwerkingspartners ben je snel een betrouwbare en gewaardeerde gesprekspartner die inlevingsvermogen combineert met transparantie en duidelijkheid. Je hebt gevoel voor (politieke) verhoudingen.

Je hebt;

  • HBO-plus werk- en denkniveau het gebied van informatiemanagement, bedrijfskunde of vergelijkbare opleidingsrichting;
  • Ruime ervaring (>5 jaar) met het aansturen van een team op het gebied van informatie- en procesmanagement in een complexe overheidsomgeving / gemeente;
  • Ervaring met veranderingstrajecten en met het begeleiden van teams en medewerkers daarbinnen;
  • Aantoonbare kennis en ervaring op het gebied van informatiemanagement, procesmanagement, projectmanagement, beheer en Agile werken.

Alle bovenstaande eisen zijn harde criteria eisen. Je dient alle gevraagde functie eisen te bezitten, alleen dan kunnen wij je verder meenemen in de selectie.

MUST: Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Beschikbaarheidsdatum;
Hoeveel uur per week;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salaris.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Den Bosch    Uiterste reactiedatum: 25 apr 2024    Expertise: Overig (Administratief)
Locatie: Den Bosch    Uiterste reactiedatum: 25 apr 2024    Expertise: Overig (Administratief)
Locatie: Tilburg    Uiterste reactiedatum: 25 apr 2024    Expertise: Corporate recruiter, Recruiter, Overig (Recruitment)
Locatie: Enschede    Uiterste reactiedatum: 25 apr 2024    Expertise: Agile coach, Scrum master ICT

Onze partners