Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)
Management & Consulting > Teamleider, Sociaal Domein > Management (Sociaal Domein), Sociaal Domein > Overig (Sociaal Domein), Management & Consulting > Overig (Management & Consulting)
Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.
Opdracht omschrijving
Inhuur opdracht / Tijdelijke opdracht:
Opdracht: Teamleider Burgerzaken & Frontoffice (32 uur)Â
Locatie: omgeving Hilversum
Startdatum: 17 juli 2023
Einddatum: 4 maanden
Optie op verlenging: ja
Uren per week: 32 uur
ZZP mogelijk: Ja met een maximum all-in tarief €80 (excl. BTW)Â
Uiterste reactiedatum: 14 juni 2023 om 16:00 uur
Operationele aansturing van 25 medewerkers (telefonie/ balie).
Â
FUNCTIE EISEN/ -WENSEN:
- Tarief is all-in maximaal €80,- (alles inclusief reiskosten, verblijfkosten en parkeerkosten, excl. BTW).
- Een afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau.
- Aantoonbare werkervaring als leidinggevende bij een callcenter en/of publieksafdeling;
- Minimaal 3 aantoonbare werkervaring als leidinggevende bij een gemeentelijke organisatie;
- Beschikbaar per 17 juli 2023
Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie en onderbouwing.Â
Geef ook in je CV het volgende aan:
Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie..