Interim Sr Medewerker Servicedesk ICT #KRTZ6621313 | KROOTZ Interim & ZZP

Interim Sr Medewerker Servicedesk ICT #KRTZ6621313

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 22 juni 2021
Reageren tot 27 juni 2021
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Amersfoort
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 1 augustus 2022
Aantal uur 40 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau MBO
ZZP tarief € 35 per uur
Branche Onderwijs | Educatie
Verlenging Ja

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Je wordt blij van tevreden gebruikers. Daarom weet je wat er speelt, bij onze gebruikers maar ook bij je directe collega’s. Op basis van meldingen(tickets) en gesprekken stuur je actief op gebruikerstevredenheid en efficiëntie. Dit doe je natuurlijk samen met het management van de servicedesk. Tijdens je werk kom je zeker zaken tegen die beter moeten, die signalen maak je concreet en samen zorgen we dat het beter wordt.

Je gaat afspraken maken met andere teams zodat duidelijk is waarvoor iedereen verantwoordelijk is, je denkt mee in hoe we ons werk verder kunnen automatiseren. Je motiveert je directe collega’s om een sterke signaalfunctie te hebben, degelijk kennismanagement te doen en zo help je de serviceverlening naar een hoger niveau, zodat studenten en medewerkers een steeds betere ervaring hebben.

Een goede relatie maakt alles zoveel makkelijker, dus daar besteed je veel tijd aan. Je bent iemand die makkelijk verbindingen weet te leggen met collega’s van andere afdelingen en op zoek gaat naar hoe we elkaar kunnen helpen.

Als senior medewerker Servicedesk heb je een rol in de processen die bijdragen aan en/of de basis vormen voor de kwaliteit van de dienstverlening van Informatie en ICT richting de gebruikersorganisatie en leveranciers. Jij zorgt mede voor een optimale aansluiting van de dienstverlening passend bij de behoefte van gebruikers en verdere optimalisatie en innovatie van bestaande dienstverlening.

Je belangrijkste taakgebieden:

  • Klanttevredenheid.
    Jij bent mede het gezicht richting de gebruikersorganisatie en leveranciers, toetst de klanttevredenheid en bevordert die daar waar mogelijk.
  • Vormgeven van en functioneel toezien op Service Delivery processen.
    Jij signaleert in- en externe ontwikkelingen, adviseert de manager over mogelijkheden op het vlak van Informatie en ICT-dienstverlening en borgt Service Delivery processen.
  • Kwaliteit van dienstverlening.
    Jij doet verbetervoorstellen, ziet toe op naleving van processen en vervult een voortrekkersrol binnen het team in het borgen en verhogen van de dienstverlening.

Wat neem je mee?
We hoeven je niet uit te leggen wat er van een senior op de Servicedesk verwacht wordt, dat weet je namelijk als geen ander. Naast al die dingen vinden we plezier en humor heel belangrijk. Je brengt veel energie en ambitie om te groeien mee, als mens en als team. Je hebt uitstekende contactuele eigenschappen, de ambitie om te bouwen aan de verdere professionalisering van Informatie en ICT en weet zowel het team als de klant hierin mee te nemen. Je beschikt over een zelfstandige werkhouding, bent klantgericht én assertief, kan goed reflecteren en hebt een scherp oog voor details en ontwikkelingen. Daarnaast ben je een doorzetter en heb je een hoge mate van verantwoordelijkheid.

Eisen waaraan je moet voldoen:

1. Minimaal 3 jaar relevante werkervaring als Senior Medewerker Servicedesk;
2. Beschikt over een ITIL4 certificaat;
3. Een goede beheersing van de Nederlandse taal;
4. Kennis van en inzicht in ICT-diensten en -producten (binnen het onderwijs is een pré);
5. Een afgeronde opleiding op MBO niveau;
6. Aantoonbare kennis van ICT-procesmanagement en relevante methodieken (benoem dit duidelijk in het cv);
7. En ten slotte je persoonlijkheid, want we zijn ook geïnteresseerd in wie jij bent en waar je gelukkig van wordt.

Alle bovenstaande eisen zijn harde criteria eisen. Je dient alle gevraagde functie eisen te bezitten, alleen dan kunnen wij je verder meenemen in de selectie.

MUST: Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Eindhoven    Uiterste reactiedatum: 27 okt 2021    Expertise: Overig (ICT - Algemeen & Changemanagement), Overig (ICT - Beheer)
Locatie: Den Haag    Uiterste reactiedatum: 26 okt 2021    Expertise: Projectmanagement ondersteuner, Overig (Project management Ondersteuning)
Locatie: Heerlen    Uiterste reactiedatum: 28 okt 2021    Expertise: UX designer, Overig (Design & Multimedia)
Locatie: Alkmaar    Uiterste reactiedatum: 1 nov 2021    Expertise: Financieel adviseur

Onze partners