Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)
Human resource management > HRM medewerker, Human resource management > HRM adviseur, Human resource management > Overig (HRM)
Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.
Opdracht omschrijving
Inhuur opdracht / Tijdelijke opdracht:
Opdracht:Â Sr. Medewerker P&OÂ (36 uur)Â
Locatie: Den-Bosch
Startdatum: 24 april 2023
Einddatum: 23 oktober 2023
Optie op verlenging: ja
Uren per week: 36 uur
ZZP mogelijk: Ja
Sluitingsdatum: dinsdag 11 april 2023 om 15:00 uur
Een senior administratieve kracht die snel zicht heeft op complexe administratieve processen. De complexiteit bestaat met name uit veel dubbele dienstverbanden, taken, rollen, maatwerkafspraken/uitzonderingen op rechtspositie en piketvergoedingen voor de repressieve functies binnen onze organisatie. Je bent samen met je collega’s  dagelijks verantwoordelijk voor het verwerken en  controleren van in-, door- en uitstroommutaties. Â
Onze voorkeur gaat uit naar een kandidaat die daarnaast overzicht heeft op processen binnen de gehele administratie, prioriteiten kan stellen voor het team en de dagstart kan organiseren. Mocht je minder sterk zijn in deze coördinerende werkzaamheden maar wel veel ervaring hebben met het zelf uitvoeren van complexe administratieve processen dan ontvangen we ook graag je gegevens.Â
Je taken kunnen als volgt beschreven worden:Â
-
Je bent verantwoordelijk voor het administratief verwerken van de in-, door- en uitstroommutaties en draagt daardoor bij aan een perfecte registratie van medewerkersgegevens;Â
-
Je kunt (maatwerk) besluiten opstellen en deze vertalen naar juiste registratie in het digitale personeelsdossier en overziet wat de consequenties zijn van jouw activiteiten.Â
-
Je beantwoordt vragen van medewerkers en leidinggevenden met betrekking tot personeelsregelingen, rechtspositionele vraagstukken en het E-HRM systeem (AFAS);Â
-
Je signaleert patronen bij veel voorkomende vraagstukken op de afdeling en je komt samen met collega’s tot oplossingen.Â
-
Je schakelt moeiteloos tussen gevarieerde administratieve taken en ad-hoc uitdagingenÂ
Coördinerende werkzaamheden:Â
-
Je stelt prioriteiten en verbetert/stimuleert de onderlinge samenwerking binnen de personeelsadministratie.Â
-
Je organiseert de dagstart en bent verantwoordelijk voor een goede werkverdeling.Â
-
Je signaleert procesverbeteringen en bespreekt deze met  salarisadministratie en functioneel beheer.
Â
FUCNTIE EISEN – EN WENSEN:
- Tarief is maximaal €77,- all-in (alles inclusief reiskosten – woon-werkverkeer, werk-werkverkeer, verblijfkosten en parkeerkosten, excl. BTW);
- Je beschikt over een gezonde dosis humor.Â
- Piketvergoedingen en dubbele dienstverbanden zijn jou niet vreemd;
- Ruime ervaring met het werken op een complexe personeelsadministratie en het werken met een E-HRM systeem (bij voorkeur AFAS);
- Uitstekende communicatieve vaardigheden in woord en geschrift.Â
- Voor het uitoefenen van de coördinerende rol zijn we daarnaast op zoek naar een kandidaat die gevraagd- en ongevraagd advies en feedback geeft en knelpunten signaleert en benoemt op de onderdelen proces en samenwerken.
- Onze voorkeur gaat uit naar een kandidaat die daarnaast overzicht heeft op processen binnen de gehele administratie, prioriteiten kan stellen voor het team en de dagstart kan organiseren.Â
Interviewplanning
De interviews staan gepland op donderdag 13 april 2023 of vrijdag 14 april 2023, op locatie.
Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie.Â
Geef ook in je CV het volgende aan:
Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie.