Interim Sr. Medewerker P&O #KRTZ9024047

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 3 april 2023
Reageren tot 10 april 2023
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Den Bosch
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 23 oktober 2024
Aantal uur 36 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau HBO
ZZP tarief € 77 Marktconform per uur
Salaris Marktconform per maand
Branche Overheid

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Inhuur opdracht / Tijdelijke opdracht:

Opdracht: Sr. Medewerker P&O (36 uur) 

Locatie: Den-Bosch
Startdatum: 24 april 2023
Einddatum: 23 oktober 2023
Optie op verlenging: ja
Uren per week: 36 uur
ZZP mogelijk: Ja

Sluitingsdatum: dinsdag 11 april 2023 om 15:00 uur

Een senior administratieve kracht die snel zicht heeft op complexe administratieve processen. De complexiteit bestaat met name uit veel dubbele dienstverbanden, taken, rollen, maatwerkafspraken/uitzonderingen op rechtspositie en piketvergoedingen voor de repressieve functies binnen onze organisatie. Je bent samen met je collega’s  dagelijks verantwoordelijk voor het verwerken en  controleren van in-, door- en uitstroommutaties.  

Onze voorkeur gaat uit naar een kandidaat die daarnaast overzicht heeft op processen binnen de gehele administratie, prioriteiten kan stellen voor het team en de dagstart kan organiseren. Mocht je minder sterk zijn in deze coördinerende werkzaamheden maar wel veel ervaring hebben met het zelf uitvoeren van complexe administratieve processen dan ontvangen we ook graag je gegevens. 

Je taken kunnen als volgt beschreven worden: 

  • Je bent verantwoordelijk voor het administratief verwerken van de in-, door- en uitstroommutaties en draagt daardoor bij aan een perfecte registratie van medewerkersgegevens; 

  • Je kunt (maatwerk) besluiten opstellen en deze vertalen naar juiste registratie in het digitale personeelsdossier en overziet wat de consequenties zijn van jouw activiteiten. 

  • Je beantwoordt vragen van medewerkers en leidinggevenden met betrekking tot personeelsregelingen, rechtspositionele vraagstukken en het E-HRM systeem (AFAS); 

  • Je signaleert patronen bij veel voorkomende vraagstukken op de afdeling en je komt samen met collega’s tot oplossingen. 

  • Je schakelt moeiteloos tussen gevarieerde administratieve taken en ad-hoc uitdagingen 

Coördinerende werkzaamheden: 

  • Je stelt prioriteiten en verbetert/stimuleert de onderlinge samenwerking binnen de personeelsadministratie. 

  • Je organiseert de dagstart en bent verantwoordelijk voor een goede werkverdeling. 

  • Je signaleert procesverbeteringen en bespreekt deze met  salarisadministratie en functioneel beheer.

 

FUCNTIE EISEN – EN WENSEN:

  • Tarief is maximaal €77,- all-in (alles inclusief reiskosten – woon-werkverkeer, werk-werkverkeer, verblijfkosten en parkeerkosten, excl. BTW);
  • Je beschikt over een gezonde dosis humor. 
  • Piketvergoedingen en dubbele dienstverbanden zijn jou niet vreemd;
  • Ruime ervaring met het werken op een complexe personeelsadministratie en het werken met een E-HRM systeem (bij voorkeur AFAS);
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden in woord en geschrift. 
  • Voor het uitoefenen van de coördinerende rol zijn we daarnaast op zoek naar een kandidaat die gevraagd- en ongevraagd advies en feedback geeft en knelpunten signaleert en benoemt op de onderdelen proces en samenwerken.
  • Onze voorkeur gaat uit naar een kandidaat die daarnaast overzicht heeft op processen binnen de gehele administratie, prioriteiten kan stellen voor het team en de dagstart kan organiseren. 

Interviewplanning

De interviews staan gepland op donderdag 13 april 2023 of vrijdag 14 april 2023, op locatie.

Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Eindhoven    Uiterste reactiedatum: 9 okt 2024    Expertise: Consultant, Projectmanager, Programmamanager, Projectmanager ICT, Programmamanager ICT, Kwartiermaker
Locatie: Arnhem    Uiterste reactiedatum: 20 okt 2024    Expertise: Cyber security consultant, Security officer, Overig (ICT - Security)
Locatie: Zwolle    Uiterste reactiedatum: 8 okt 2024    Expertise: Overig (Administratief)
Locatie: Nijmegen    Uiterste reactiedatum: 11 okt 2024    Expertise: Teamleider, Management (Sociaal Domein), Overig (Sociaal Domein), Overig (Management & Consulting)

Onze partners