Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)
ICT - Support & Ondersteuning > Servicedesk medewerker, ICT - Support & Ondersteuning > Overig (ICT Support & Ondersteuning)
Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.
Opdracht omschrijving
Inhuur opdracht / Tijdelijke opdracht:
Opdracht: Senior Medewerker ICT Servicedesk (36 – 40 uur)Â
Locatie: Amsterdam en Den Haag
Startdatum: 17 april 2023
Einddatum: 3 maanden
Optie op verlenging: ja
Uren per week: 36 – 40 uur
ZZP mogelijk: Ja
Sluitingsdatum: 7 april 2023 om 08:00 uur
Lijkt het jou ook geweldig om te werken op verschillende plekjes in Amsterdam en Den Haag? In hartje Amsterdam zit het stafbureau gevestigd. Hier vanuit bied je telefonische ondersteuning in het Nederlands of in het Engels aan gebruikers. Je werkt centraal/remote vanuit de Servicedesk, maar je zal ook regelmatig support on site leveren bij de organisatie binnen Amsterdam of in Den Haag.
Je komt te werken binnen een team van 5 enthousiaste, gezellige collega’s op de Servicedesk en verzorgt de registratie en afhandeling van binnengekomen meldingen in TopDesk. Je bewaakt de algehele voortgang van alle meldingen en wijzigingen en stemt de werkplanning met je collega’s af. Je signaleert tijdig vertragingen en bespreekt deze om gezamenlijk tot een oplossing te komen.
- Je biedt ondersteuning op hardware, software en/of applicaties;
- Je neemt telefonisch of per e-mail vragen/storingen aan van eindgebruikers;
- Je ondersteunt, denkt mee met en adviseert eindgebruikers;Â
- Je neemt regelmatig deel aan lopende projecten;
- Je bent medeverantwoordelijk voor het uitbouwen en bijhouden van de kennisbank;
- Je signaleert procesverbeteringen en doet verbetervoorstellen daarvoor;
- Je neemt de vrijheid én verantwoordelijkheid om opdrachten naar eigen wens in te vullen;Â
- Je komt in aanraking met collega's van verschillene nationaliteiten en achtergronden.Â
Â
FUNCTIE EISEN/ -WENSEN:
- Tarief is maximaal €47,- (alles inclusief reiskosten, verblijfkosten en parkeerkosten, excl. BTW).
- Afgeronde opleiding op minimaal MBO niveau;
- Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring binnen een Servicedesk, IT Support team of als systeembeheerder; Â Â Â Â
- Minimaal 3 dagen (bij voorkeur 4 dagen) fysiek op locatie kunnen werken in Amsterdam en 1x per week Den Haag (1x per week).
- Aantoonbare kennis en ervaring van TOPdesk, Office 365, Active Directory, Windows 10, Citrix en Exchange;
- In het bezit van ITIL V4 Foundations.
Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie en onderbouwing.Â
Geef ook in je CV het volgende aan:
Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie..