Interim Sr. Medewerker Bedrijfsvoering Sociaal Domein #KRTZ9584232 | KROOTZ Interim & ZZP

Interim Sr. Medewerker Bedrijfsvoering Sociaal Domein #KRTZ9584232

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 9 maart 2021
Reageren tot 15 maart 2021
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Hilversum
Start datum Zo snel mogelijk
Aantal uur 36 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau HBO
Branche Overheid, Gemeente
Verlenging Interim opdracht

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

In deze 4 maanden ligt de nadruk op van de volgende werkzaamheden:

1. Het inregelen van lokaal contractmanagement voor niet regionaal gecontracteerde zorg. Dit bestaat uit de volgende taken:
A. Contracteren van zorgaanbieders;
B. Werkafspraken maken met zorgaanbieders over de verantwoording en prestatielevering;
C. Opzetten van periodieke rapportages voor het lokale contractmanagement.

2. Het vormgeven van de (verbijzonderde) interne controle ten behoeve van de rechtmatigheidsverantwoording door het college. Binnen het sociaal domein is al een brede basis gelegd voor het inrichten van de drie lijnen van verdediging. In het kader van het collegeverklaring zal deze controle moeten worden uitgebreid en worden doorontwikkeld. Dit bestaat uit de volgende taken:
A. Het huidige intern controleplan uitbreiden ten behoeve van rechtmatigheidsverantwoording door het college;
B. De rechtmatigheidsverantwoording opstellen.

3. Het maken van (financiële) analyses ten behoeve van het sociaal domein.

4. Vormgeven van integraal proces van financieel beheer binnen het sociaal domein. Informatie over productieontwikkeling beter aansluiten op het begrotingsproces: gezamenlijke periodieke prognoses (bedrijfsvoering SD, inkoop- en contractbeheer regio en financiën), risicoanalyses op het financiële proces. Dit bestaat uit de volgende taken:
A. De samenwerking tussen financiën, beleid, bedrijfsvoering en uitvoering stimuleren;
B. Het opstellen van een gezamenlijke werkagenda ten behoeve van de P&C cyclus.

Eisen waaraan je moet voldoen:

1. Een afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau;
2. Direct beschikbaar op 22 maart 2021;
3. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als senior medewerker bedrijfsvoering;
4. Aantoonbare werkervaring met het inrichten contractmanagement;
5. Aantoonbare werkervaring met het vormgeven van de (verbijzonderde) interne controle ten behoeve van de collegeverklaring;
6. Aantoonbare kennis van en affiniteit met het financieel beheer sociaal domein.

Alle bovenstaande eisen zijn harde criteria eisen. Je dient alle gevraagde functie eisen te bezitten, alleen dan kunnen wij je verder meenemen in de selectie.

MUST: Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Arnhem    Uiterste reactiedatum: 27 apr 2021    Expertise: Programmamanagement ondersteuner, Projectmanagement ondersteuner, Overig (Project management Ondersteuning)
Locatie: Gouda    Uiterste reactiedatum: 27 apr 2021    Expertise: Projectmanager ICT, Overig (ICT - Projectmanagement)
Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 28 apr 2021    Expertise: Projectmanagement ondersteuner, Overig (Project management Ondersteuning)
Locatie: Den Haag    Uiterste reactiedatum: 25 apr 2021    Expertise: JAVA developer, Backend developer, Full stack developer

Onze partners