Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)
Gepubliceerd op 26 mei 2020
Reageren tot 28 mei 2020
Bekeken
Reacties
Zichtbaar voor PRO
Locatie
Zwolle
Start datum
Zo snel mogelijk
Aantal uur
36 uur
Soort contract
Payroll contract
Opleidingsniveau
MBO
Branche
Overheid
Verlenging
Ja
Vakgebied & expertise
ICT - Support & Ondersteuning > Servicedesk medewerker
Job alert aanmaken
Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.
Opdracht omschrijving
- Fungeren als aanspreekpunt voor de eindgebruiker en bieden van ondersteuning. Indien mogelijk de call direct op lossen.Â
- Registreren van binnenkomende meldingen (via de mail) in de servicemanagement tool TOPdeskÂ
- Toekennen van rechten op mappen en distributielijsten via toolingÂ
- Aanmaken gebruikersaccounts via toolingÂ
- Analyseren van meldingen om eventuele problemen te detecteren en signalerenÂ
- Routeren van meldingen naar andere behandelaarsgroepen waar nodigÂ
- Voortgangsbewaking van openstaande meldingenÂ
- Informeren van eindgebruikers over de status van de openstaande meldingÂ
- Verstrekken van informatie over procedures voor aanvragen en gebruik van ICT middelenÂ
- Controleren op mandaathouder van binnenkomende aanvragen
Eisen:
- MBO-4 richting ICT
- MCSAÂ
- Servicemanagement
- Ervaring op een ICT servicedesk / 6 maanden ervaringÂ
- Maximale reistijd 1 uur
- ITIL V3 of V4
Voor jou geselecteerde opdrachten
Locatie: Den Haag Uiterste reactiedatum: 19 sep 2024 Expertise: Projectmanager, Programmamanager, Overig (Projectmanagement), Overig (Management & Consulting)
Locatie: Rotterdam Uiterste reactiedatum: 20 sep 2024 Expertise: Communicatieadviseur, Woordvoerder, Overig (Communicatie)
Locatie: Utrecht Uiterste reactiedatum: 18 sep 2024 Expertise: Projectcontroller, Overig (Financieel)
Locatie: Nijmegen Uiterste reactiedatum: 19 sep 2024 Expertise: Bestuurssecetaresse, Secretaresse, Managementassistent, Overig (Secretarieel)