Interim Servicedeskmedewerker ICT #KRTZ9787252

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 26 mei 2020
Reageren tot 28 mei 2020
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Zwolle
Start datum Zo snel mogelijk
Aantal uur 36 uur
Soort contract Payroll contract
Opleidingsniveau MBO
Branche Overheid
Verlenging Ja

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

  • Fungeren als aanspreekpunt voor de eindgebruiker en bieden van ondersteuning. Indien mogelijk de call direct op lossen. 
  • Registreren van binnenkomende meldingen (via de mail) in de servicemanagement tool TOPdesk 
  • Toekennen van rechten op mappen en distributielijsten via tooling 
  • Aanmaken gebruikersaccounts via tooling 
  • Analyseren van meldingen om eventuele problemen te detecteren en signaleren 
  • Routeren van meldingen naar andere behandelaarsgroepen waar nodig 
  • Voortgangsbewaking van openstaande meldingen 
  • Informeren van eindgebruikers over de status van de openstaande melding 
  • Verstrekken van informatie over procedures voor aanvragen en gebruik van ICT middelen 
  • Controleren op mandaathouder van binnenkomende aanvragen

Eisen:

  1. MBO-4 richting ICT
  2. MCSA 
  3. Servicemanagement
  4. Ervaring op een ICT servicedesk / 6 maanden ervaring 
  5. Maximale reistijd 1 uur
  6. ITIL V3 of V4
Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 1 apr 2024    Expertise: DIV medewerker
Locatie: Roosendaal    Uiterste reactiedatum: 2 apr 2024    Expertise: Teamleider, Directeur, Overig (Management & Consulting)
Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 4 apr 2024    Expertise: Frontend developer, Backend developer, Overig (ICT - Web development), Full stack developer, Overig (ICT - Software & App development)
Locatie: Den Bosch    Uiterste reactiedatum: 4 apr 2024    Expertise: Systeembeheerder, Overig (ICT - Beheer)

Onze partners