Interim Servicedeskmedewerker ICT #KRTZ4707410

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 15 mei 2020
Reageren tot 24 mei 2020
Bekeken Zichtbaar voor PRO
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Zwolle
Start datum Zo snel mogelijk
Aantal uur 36 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau MBO
ZZP tarief € 25 per uur
Branche Overheid
Verlenging Ja

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

De ICT-Servicedesk is Single Point of Contact voor de medewerkers inzake de IV-dienstverlening. De ICT-Servicedesk biedt telefonisch advies en handelt storingen, vragen en verzoeken zoveel mogelijk direct af. Indien noodzakelijk worden 2e-lijns supportgroepen aangestuurd. De ICT-Servicedesk werkt via het click-call-face principe. De openingstijden van de Servicedesk zijn van maandag tot en met vrijdag van 07:00 – 17:00 uur. 

Flexibel inzetbaar volgens roostering van maandag t/m vrijdag tussen 07:00 en 17:00 uur.

Als Servicedesk Medewerker zorg je ervoor dat de verzoeken en storingsmeldingen op een juiste wijze worden afgehandeld zodat alle ICT-diensten geleverd kunnen worden. Je verricht zelfstandig servicedeskwerkzaamheden en denkt mee over hoe we deze werkzaamheden (nog) beter kunnen aanpakken.

We zoeken een energieke collega. Dat straal je uit en laat je zien door je betrokkenheid. Jij wacht niet af en neemt het voortouw. Je pakt aan, werkt nauwkeurig en let op elk detail. Je hebt oog voor de wensen en behoeften en speelt daar op in en pikt altijd nieuwe informatie op. Nieuwe kennis zet je het liefst gelijk om in actie en resultaat. Jij gaat altijd voor het belang van de groep en het gezamenlijke succes en resultaat. Om deze functie goed te kunnen vervullen heb je sterke uitdrukkingsvaardigheden nodig. Jij brengt je gedachten vlot en begrijpelijk onder woorden in correct Nederlands. 

De standplaats is Zwolle, maar je bent bereid om minimaal 1 dag in de week vanuit de locatie in Apeldoorn te werken. Ook zal je tijdens de opleidingsperiode (4 weken) in Apeldoorn werken.

Een flexibele, initiatiefrijke servicedeskmedewerker die goed in teamverband kan werken en binnen de gewenste deadlines zorgt dat de dienstverlening op gewenst niveau blijft.

  • Zelfstandig afhandelen van storingsmeldingen, verzoeken en gebruikersvragen.
  • Verrichten van werkzaamheden waardoor storingen direct worden opgelost.
  • Inzetten van de juiste IT-specialisten bij complexere problemen om de dienstverlening weer op  orde te krijgen.
  • Bewaken van de voortgang van meldingen, verzoeken, vragen en bestellingen en de terugkoppeling naar de gebruiker.
  • Kennisoverdracht naar nieuwe collega’s.
  • Uitgeven van mobiele ICT-middelen zoals smartphones, tablet en laptops en het beantwoorden van gebruikersvragen.
  • Meedenken over verbeteringen om tot een voortdurende kwaliteitsverbetering van de diensten te komen.
  • Participeren als aanspreekpunt van de servicedesk richting andere domeinen.
  • Toezicht houden op de SLA afspraken;
  • Afhandeling van het gehele proces.

Eisen:

  1. CV en motivatie volledig in het NL;
  2. Een afgeronde ICT-opleiding op MBO 3 niveau of hoger
  3. Minimaal een half jaar ervaring als 1e lijnshelpdesk medewerker;
  4. Kennis van en werkervaring met ITIL of incidentmanagement processen;
  5. Werkervaring met het gebruik van Topdesk of een andere helpdesk tool;
  6. Certificering ITIL foundation v3.
Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten


Onze partners