Interim Servicedeskmedewerker / Helpdeskmedewerker #KRTZ2256999

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 10 februari 2021
Reageren tot 21 februari 2021
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Enschede
Start datum Zo snel mogelijk
Aantal uur 36 uur
Soort contract Payroll contract
Opleidingsniveau MBO-4
Branche Overheid, Gemeente
Verlenging Interim opdracht, Deta-vast

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Kun jij stof doen opwaaien? Heeft een IT Infrastructuur voor jou geen geheimen? Beleef jij plezier aan service verlenen aan anderen? Dan ben jij misschien wel de nieuwe helpdeskmedewerker die wij zoeken! Geïnteresseerd? Lees dan verder en reageer op deze vacature!

Voor het team InformatieTechnologie & Services zijn we op zoek naar een helpdeskmedeweker.

Dit is jouw werkplek
Je gaat onderdeel uitmaken van het Team InformatieTechnologie & Services. Binnen dit team ga je aan de slag bij de helpdesk, om vragen te beantwoorden over infrastructuur en applicatielandschap van de organisatie en haar klanten te beantwoorden.

De meest voorkomende werkzaamheden zijn:

  • Jij bent het eerste aanspreek punt voor de medewerkers van de organisatie en haar klanten;
  • Samen met jouw collega's ben je verantwoordelijk voor het voorkomen/ oplossen van gebruikersproblemen en het adviseren en instrueren van onze IT-faciliteiten;
  • Jij bent mede verantwoordelijk voor het maken en bijhouden van documentatie en werkinstructies;
  • Door de juiste vragen te stellen en een perfecte diagnose te maken zullen de meeste vragen/problemen al door jou worden opgelost;
  • Telefonisch zal je veel contact hebben met de gebruikers en zorg je voor de juiste registratie van meldingen en informatie voorzieningen aan de gebruikers.

Eisen waaraan je moet voldoen:

  • Je hebt een afgeronde MBO opleiding richting technische informatica (ICT Beheer, Technische Informatica, IT Service Management of een andere passende studie);
  • Je hebt goede beheersing van zowel de Nederlandse als de Engelse taal in woord en geschrift;
  • Je hebt kennis en ervaring als helpdeksmedewerker/servicedeskmedewerker in de afgelopen 2 jaar;
  • Ervaring met Active Directory,MS Office 365 (Word, Excel, Outlook, PowerPoint), MS Teams, Ivanti Workspace, Topdesk;
  • Je bent proactief ingesteld, klantgericht en communicatief vaardig;
  • Ervaring binnen grote (overheids)organisaties;
  • De gesprekken vinden plaats op donderdag 25 februari van 12:00 – 15:30 en/of vrijdag 26 feb van 10:00 – 15:00 uur;
  • In dienst bij goed functioneren bij de organisatie.

Alle bovenstaande eisen zijn harde criteria eisen. Je dient alle gevraagde functie eisen te bezitten, alleen dan kunnen wij je verder meenemen in de selectie.

MUST: Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie.

Note: Niet op alle opdrachten is het gewenst dat ZZP'ers worden voorgesteld, zo ook op deze opdracht. ZZP’ers kunnen wel reageren. ZZP tarieven wordt omgerekend naar payroll contract. Vraag naar de mogelijkheden zie contactpagina voor meer informatie. 

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Eindhoven    Uiterste reactiedatum: 7 mrt 2021    Expertise: Administratief medewerker, HRM medewerker, HRM business partner
Locatie: Eindhoven    Uiterste reactiedatum: 4 mrt 2021    Expertise: DIV medewerker
Locatie: Eindhoven    Uiterste reactiedatum: 4 mrt 2021    Expertise: Overig (Project management Ondersteuning), Projectbeheerser, Overig (Financieel)
Locatie: Eindhoven    Uiterste reactiedatum: 4 mrt 2021    Expertise: Functioneel beheerder

Onze partners