Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)
ICT - Support & Ondersteuning > Servicedesk medewerker, ICT - Support & Ondersteuning > Overig (ICT Support & Ondersteuning)
Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.
Opdracht omschrijving
Voor onze opdrachtgever zijn we op zoek naar een Medewerker Servicedesk,
Wat maak jij als Servicedesk?
De Servicedesk Facilitair is onderdeel van de afdeling Facilitaire Services. Voor deze Servicedesk zoeken we een collega die ons team komt versterken. De medewerker Servicedesk beantwoordt vragen, biedt eerstelijnsondersteuning, verwijst door en coördineert de facilitaire meldingen. Je werkt servicegericht en hebt er plezier in om een optimale dienstverlening te verzorgen voor onze klanten.
Je taken bestaan uit het:
• Bieden van eerstelijns ondersteuning inzake klachten, wensen, informatieaanvragen en storingen (KWIS) en reserveringen.
• Afhandelen van gebruikersvragen van medewerkers
• Registreren van vragen en storingen van gebruikers, alsmede monitoren van de afhandeling van vragen en storingen;
• Aanmaken van standaardoplossingen en werkinstructies in Topdesk;
• Het genereren van rapportages uit Topdesk;
• Baliewerkzaamheden, zoals het uitgeven en innemen van laptop’s, toegangspassen etc.
• Actief meedenken op het gebied van de doorontwikkeling van de Servicedesk.
Eisen:
• Je hebt een HBO opleiding;
• Je hebt ervaring met het werken op een facilitaire servicedesk en het werken met Topdesk;
• Je werkt graag samen met mensen;
• Je hebt een proactieve houding, je bent stressbestendig en je kunt flexibel werken;
• Je bent communicatief sterk en beschikt over een probleemoplossend vermogen;
• Je bent een nauwkeurig werker, die let op de details;
• Je hebt een goede kennis van MS office 365.
Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie.