Interim Servicedesk medewerker #KRTZ2204813

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 24 september 2021
Reageren tot 29 september 2021
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Eindhoven
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 2 mei 2022
Aantal uur 32 uur, 36 uur
Soort contract Payroll contract
Opleidingsniveau HBO
Branche Overheid, Gemeente
Verlenging Ja

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Voor onze opdrachtgever zijn we op zoek naar een Medewerker Servicedesk,

Wat maak jij als Servicedesk?
De Servicedesk Facilitair is onderdeel van de afdeling Facilitaire Services. Voor deze Servicedesk zoeken we een collega die ons team komt versterken. De medewerker Servicedesk beantwoordt vragen, biedt eerstelijnsondersteuning, verwijst door en coördineert de facilitaire meldingen. Je werkt servicegericht en hebt er plezier in om een optimale dienstverlening te verzorgen voor onze klanten.

Je taken bestaan uit het:
• Bieden van eerstelijns ondersteuning inzake klachten, wensen, informatieaanvragen en storingen (KWIS) en reserveringen.
• Afhandelen van gebruikersvragen van medewerkers
• Registreren van vragen en storingen van gebruikers, alsmede monitoren van de afhandeling van vragen en storingen;
• Aanmaken van standaardoplossingen en werkinstructies in Topdesk;
• Het genereren van rapportages uit Topdesk;
• Baliewerkzaamheden, zoals het uitgeven en innemen van laptop’s, toegangspassen etc.
• Actief meedenken op het gebied van de doorontwikkeling van de Servicedesk.

Eisen:

• Je hebt een HBO opleiding;
• Je hebt ervaring met het werken op een facilitaire servicedesk en het werken met Topdesk;
• Je werkt graag samen met mensen;
• Je hebt een proactieve houding, je bent stressbestendig en je kunt flexibel werken;
• Je bent communicatief sterk en beschikt over een probleemoplossend vermogen;
• Je bent een nauwkeurig werker, die let op de details;
• Je hebt een goede kennis van MS office 365.

Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Roosendaal    Uiterste reactiedatum: 2 apr 2024    Expertise: Teamleider, Directeur, Overig (Management & Consulting)
Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 4 apr 2024    Expertise: Frontend developer, Backend developer, Overig (ICT - Web development), Full stack developer, Overig (ICT - Software & App development)
Locatie: Den Bosch    Uiterste reactiedatum: 4 apr 2024    Expertise: Systeembeheerder, Overig (ICT - Beheer)
Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 1 apr 2024    Expertise: Financieel medewerker, Overig (Financieel)

Onze partners