Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)
Gepubliceerd op 31 maart 2021
Reageren tot 5 april 2021
Bekeken
Reacties
Zichtbaar voor PRO
Locatie
Assen
Start datum
Zo snel mogelijk
Aantal uur
36 uur
Soort contract
Payroll contract
Opleidingsniveau
MBO
ZZP tarief
€ 35 per uur
Salaris
€2.000 - 2.500 per maand
Branche
Overheid
Vakgebied & expertise
ICT - Support & Ondersteuning > Servicedesk medewerker
Job alert aanmaken
Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.
Opdracht omschrijving
- Fungeren als eerste aanspreekpunt voor de eindgebruiker en bieden van ondersteuning. Indien mogelijk de call direct op lossen.
- Registreren van binnenkomende meldingen in de servicemanagement tool TOPdesk
- Analyseren van meldingen om eventuele problemen te detecteren en signaleren
- Routeren van meldingen naar andere behandelaarsgroepen waar nodig
- Voortgangsbewaking van openstaande meldingen
- Informeren van eindgebruikers over de status van de openstaande melding
- Verstrekken van informatie over procedures voor aanvragen en gebruik van ICT middelen
- Controleren op mandaathouder van binnenkomende aanvragen
Eisen
- Direct of binnen korte termijn kunnen starten
- Maximale reistijd 1 uur woon-werkverkeer
- MBO-4 richting ICTÂ
- Ervaring op een ICT-servicedesk (Half jaar is voldoende)
- Itil V3/V4Â Â
- Ervaring met Topdesk
Alle bovenstaande eisen zijn harde criteria eisen. Je dient alle gevraagde functie eisen te bezitten, alleen dan kunnen wij je verder meenemen in de selectie.
MUST: Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie.Â
Geef ook in je CV het volgende aan:
Beschikbaarheidsdatum;
Hoeveel uur per week;
Vakantie;
Salaris.
Voor jou geselecteerde opdrachten
Locatie: Hoorn Uiterste reactiedatum: 27 jan 2025 Expertise: HRM adviseur, HRM business partner, Overig (HRM)
Locatie: Hilversum Uiterste reactiedatum: 15 jan 2025 Expertise: Data engineer, Overig (ICT - Data & Analyse)
Locatie: Den Haag Uiterste reactiedatum: 15 jan 2025 Expertise: Teamleider, Management (ICT Algemeen & Change management), Management (ICT Support), Overig (ICT Support & Ondersteuning), Overig (ICT - Algemeen & Changemanagement), Overig (Management & Consulting)
Locatie: Deventer Uiterste reactiedatum: 20 jan 2025 Expertise: Projectmanager, Projectmanager ICT, Programmamanager, Programmamanager ICT, Overig (Projectmanagement), Overig (ICT - Projectmanagement), Kwartiermaker, Overig (Management & Consulting)