Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)
ICT - Support & Ondersteuning > Servicedesk medewerker, ICT - Support & Ondersteuning > Overig (ICT Support & Ondersteuning)
Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.
Opdracht omschrijving
Medewerker Servicedesk ICT
36 uur
Je pakt ICT-incidenten, serviceverzoeken en standaard wijzigingen op, registreert ze en handelt ze waar mogelijk af. Je handelt calls "skilled" af, zowel telefonisch als bij de helpdesk als op locatie. Complexe meldingen zet je door naar  2e-lijns ondersteuners.Â
Binnen je functie ben je alert op dreigende (ver)storingen, signaleer je ze en los je ze op of schakel je derden in. Daarnaast beheer en bewaak je een domein binnen IT-Services en gebruikersrechten en werkplekken. Denk aan functioneel beheer taken van bijvoorbeeld TOPdesk. Je documenteert, registreert en onderhoudt (wijzigingen in) gegevens betreffende werkplekken en gebruiksrechten en stelt deze beschikbaar.
Handleidingen en procedures stel je samen en je verzorgt instructies aan gebruikers.
Â
Â
FUNCTIE EISEN- EN WENSEN:
De collega die wij zoeken:
- Diploma mbo-ICT.Â
- Minimaal twee jaar werkervaring in het ICT vakgebied en je beschikt over actuele kennis.Â
- Ruime ervaring op een support- of helpdesk.
Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie en onderbouwing.Â
Geef ook in je CV het volgende aan:
Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of eventuele belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Salarisindicatie.