Interim Servicedesk medewerker ICT #KRTZ1940598

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 8 september 2021
Reageren tot 13 september 2021
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Utrecht
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 31 december 2021
Aantal uur 36 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau MBO
ZZP tarief € 35 per uur
Branche Overheid, Gemeente
Verlenging Ja

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

De Servicedeskmedewerker zal werkzaam zijn binnen het Team Informatisering en Automatisering (I&A). Het team I&A is verantwoordelijk voor informatiemanagement en het beheer van de ICT op kantoor en voor de ICT ondersteuning op flexibele en decentrale werkplekken. Naast de eigen gemeente verleent de gemeente ook ICT diensten aan 4 regiogemeenten. Het team wordt aangestuurd door de teamleider I&A en bestaat uit ongeveer 35 medewerkers. Je werkt in teamverband aan het afhandelen en oplossen van ICT meldingen en het uitgeven van devices. De meldingen kunnen vragen, aanvragen (voor bijvoorbeeld devices), incidenten of wijzigingsverzoeken bevatten. De meldingen komen binnen via telefoon, e-mail of de Self Service Portal en worden vastgelegd in TOPdesk. De eerstelijns vragen worden opgepakt door de servicedesk, zoals:

– Aanmaken accounts in AD en andere applicaties
– Oplossen problemen met wachtwoorden
– Oplossen problemen met applicaties
– Uitleveren mobiele telefoons, laptops en tablets
– Afvoeren devices
– Analyseren en oplossen problemen met devices
– Doorzetten problemen naar 2e en 3e lijn
– Ondersteunen gebruikers telefonie

Eisen waaraan je moet voldoen:

1. Een afgeronde opleiding op minimaal mbo niveau in de richting van ICT;
2. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring uit de afgelopen 4 jaar als Servicedeskmedewerker;
3. Aantoonbare werkervaring met werkplekbeheer;
4. Aantoonbare kennis van Windows 10, WMware Horizon, SCCM en Active directory;
5. Aantoonbare kennis van hardware: Thinclients, Laptops, printers, vaste computers en mobiele telefoons, Ipads;
6. Beschikbaar per 1 oktober 2021, voor minimaal 36 uur per week.
7. Aantoonbare kennis van – en werkervaring met Office 365, MS Teams;
8. Aantoonbare werkervaring met TOPdesk als IT Servicemanagement systeem;
9. In het bezit van ITIL foundation versie 3;
10. Aantoonbare werkervaring in een lokale overheidsorganisatie of gemeente is een pré.

Alle bovenstaande eisen zijn harde criteria eisen. Je dient alle gevraagde functie eisen te bezitten, alleen dan kunnen wij je verder meenemen in de selectie.

MUST: Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Rotterdam    Uiterste reactiedatum: 25 apr 2024    Expertise: Project secretaris, Programmamanagement ondersteuner, Projectmanagement ondersteuner, Projectmedewerker, Overig (Projectmanagement), Overig (Project management Ondersteuning)
Locatie: Den Haag    Uiterste reactiedatum: 22 apr 2024    Expertise: Projectmanager, Projectmanager ICT, Programmamanager, Overig (Projectmanagement), Programmamanager ICT, Overig (ICT - Projectmanagement)
Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 25 apr 2024    Expertise: Corporate recruiter, Recruiter, Overig (Recruitment), HRM adviseur, HRM business partner, Overig (HRM)
Locatie: Eindhoven    Uiterste reactiedatum: 20 apr 2024    Expertise: Projectbeheerser

Onze partners